Tävling!
Nu är det dags för en Fototävling!
Temat är: Gravida magar!
Tävlingen går kort och gott ut på att visa upp era gravida magar, men ni får gärna spexa till det lite. Bästa bild belönas med en Rock Star Baby nappflaska. Det finns 2 modeller att välja mellan som ni kan se på bilden. Vinnaren väljer själv vilken den föredrar. Tävlingen pågår till och med fredag den 4/8-07.
Så sätt igång och skicka in era bidrag!
Greizy (sajtvärd)

Du är en väldigt duktig fotograf Johan! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Super läckra bilder Johan

Kom igen nu! Mer bilder, det kan ju inte bara vara Johan som tävlar här
Ni behöver ju inte vara gravida just i skrivande stund, ni kanske va det för någon månade eller så? Och då har ni väl ändå bilder att bidra med eller hur 
Så kom igen nu mer bilder! Heja heja!!!

kan man inte få bidra med en film? =)

#6 en film på magen? mja det ska väl gå för sig

Så sött lisette =)

Så då var denna tävling avslutad! Och mina Medarbetare har enats om det vinnande bidraget, som är…………
Johan, med bidrag nr 2
. Grattis Grattis!!! säger vi som jobbar med sajten. Och så får du välja vilken nappflaska som passar dig (eller din kommande bebis) bäst
Tack till er övriga som skickade in era bidrag och jag hoppas att ni deltar i nästa tävling igen.

Stort GRATTIS Johan!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

(Johan! Ta den med rosorna! Den är ju jättekul!) … 
Jag tyckte rockstar-varianten var coolare. :)
Mvh // Johan

#14 Hehe jag tycker personligen oxå att den är coolare. Så om du har bestämt dig för Rock Star flaskan så behöver du bara skicka ett PM till mig med en adress dit den ska skickas, så bör den komma snart