BB väskan!
Hej!
Ja jag vet att det säkert är massor av trådar redan angående BB väskan men jag är nyfiken på att föra vad ni INTE klarade er utan i eran och vad ni saknade.
Jag är i vecka 34 och funderar och klurar vad jag ska stoppa ner i våran.
Här finns en artikel som är bra, hela min packlista finns också med där :)
http://gravid.ifokus.se/articles/5173ead7ce12c47e1b003989-packa-bb-vaskan?discussions-1
Det jag inte hade klarat mig utan var väl mobilen och kameran. Jag saknade inget.
/Christine
Jag hade klarat mig utan en väska över huvud taget ;) Använde typ inget som jag hade packat ner och de få grejer jag använde som innetofflorna hade ju inte varit någon panik att vara utan. Saknade heller inget.
Bästa var godiset :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Håller med #2, hade inte behövt nån väska alls egentligen. Det enda jag använde var nog tandborsten. Bytte trosor gjorde jag iofs oxå. Båda dom grejerna hade ju lätt fått plats i handväskan. ;D Jag saknade med andra ord ingenting. :)
I'm your destination, I'm the reason why
Dubbelt upp av allt. Jag hade väldigt mycket flytningar vid värkarbetet som gick igenom binda (superplus) trosor och byxor. Sen efteråt blödde jag igenom rätt mycket också. Sambon åkte hem och hämtade nya men det var några dagar där jag inte hade ett rent plagg. Visst funkade sjukhusplaggen men det var trist att vara utan trosor.
Det bästa med bb var just deras sköna skjortor som jag bodde i när vi var där :) Hade nog också klarat mig utan väska. Det viktiga var kläder till bebisen, tvål och schampo och kläder att åka hem i. Tandborste och kamera också förstås..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Det bästa som jag hade med mig var nog tandborste, hårborste och schampo, balsam och duschtvål. Det som fanns på bb i tvålväg var inte roligt. Att få duscha och lukta gott igen var himmelskt.
Saknade ingenting och packade inte upp ens hälften av vad som fanns i väskan.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar