Skrapning och studie
Jag ska tydligen vara med i en studie om upprepade missfall. Hon som håller i den har semester några veckor till. Tror man ska äta någon blodförtunnande medicin. Insåg precis att jag har missfall igen. Ett märkligt tidigt sådant, en dag efter BIM. Men jag är 99,9% säker på att det inte är mens. Det är liksom för mycket. Har alltid låtit missfallen sköta sig själva, förutom att jag fått lite blod utdraget med en tång en gång. Så hur går skrapning till och borde jag be om det? Mamma fick skrapning efter sitt första missfall och sen blev jag till. Kanske vore en idé?
golf.ifokus.se
Nu vet jag inte hur en skrapning får till. men det är något jag tror är en god idé vid mf, så man vet att allt är borta liksom. Har du aldrig blivit undersökt efter dina mf?
/Christine

Har bara blivit undersökt när det fortfarande blöder. Kollade idag och det såg bra ut. Bara lite blod kvar i tappen. Verkar som att det är påväg att sluta nu. Isf är det den kortaste "mensen" jag någonsin haft :)
golf.ifokus.se
Om du blivit undersökt när du fortfarande blöder varför har du då inte fått en uppföljningstid?

Var på uppföljningstid en gång, men då blödde jag nog fortfarande :)
golf.ifokus.se