Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 3103 ggr
Theres
2013-07-08 16:26
0

Ägglossning?

Min mens slutade i torsdags/fredags. Har mens i 7-9 dagar. Oftast slutar jag blöda samma veckodag som jag fick mens så 8 dagar är det väl då. Kan jag ha ägglossning redan? Enligt beräkningar så borde jag ha ÄL på söndag eller nästa tisdag. Men tyckte jag såg ägglossningssekret förut och så har jag lite ont i magen :-o

golf.ifokus.se

Tina-A
2013-07-08 16:57
0

Det är svårt att säga utan att veta hur lång cykel du har, men har du ägglossningssekret är det bra att köra :) Det är ju ett fertilt sekret som spermierna trivs bra i. Man kan ha ÄL flytningar i flera, flera dagar innan ägglossningen faktiskt kommer.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Theres
2013-07-08 22:45
0

32 dagar, mens i 8. Borde inte komma än.

golf.ifokus.se

Tina-A
2013-07-08 23:49
0

Nej du borde ha ägglossning om ungefär 1 vecka, men en del har ÄL sekret i flera dagar så det låter ju inte så dumt att du har det nu. Alla är ju olika men jag har läst om flera om haft ÄL sekret runt 1 vecka eller haft det i typ 5 dagar men ändå inte haft ÄL förän typ 3 dagar efter att det slutat, så kör på så länge sekretet är fertilt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Theres
2013-07-09 00:20
0

Hoppas det är om en vecka bara för min pojkvän ska bort imon och kommer inte hit förrän lördag :-/ Men körde lite i förebyggande syfte nyss, så om jag råkar få megatidig ÄL så är jag på det säkra :-)

golf.ifokus.se

HonHonDenDära
2013-07-11 18:41
0

Jag får min öl ca 7-8 dagar efter mens. Så du kan lika bra ha de nu oxå. Lycka till. :)

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

Theres
2013-07-21 17:54
0

Har haft ömma bröstvårtor(?) i 3 dagar nu. Men någon gång under dagen försvann det. Tog ett testa tidigt test i morse, som var negativt, men det var förhoppningsvis för att det var för tidigt (hade ÄL den 17:e kändes det som). Har BIM den 30:e. Orkar inte vänta. Vill så gärna vara gravid. Känner efter hela tiden om brösten har blivit ömma, men inget :-/ Senast jag var gravid fick jag iofs inte ömma bröst alls, men de två första gångerna blev de stenhårda.

golf.ifokus.se

Denna kommentar har tagits bort.
Theres
2013-07-24 14:23
0

Inga ömma bröst alls :-/ Men jag fick precis mensvärk!!! Och jag ska inte ha mens förrän tisdag nästa vecka.

golf.ifokus.se

Mabrotnosh
2013-07-25 23:08
1

Ett tips. Sluta leta sluta önskar och drömma. Jag menar alla har väl gett upp att hitta en partner någongång och när man tänkt nu skiter jag i det här då händer det plötsligt.

Theres
2013-07-26 00:16
0

Går inte. Måste ta ett negativt test till innan jag ger upp denna månaden.

golf.ifokus.se