Aftonbladet - Barnvagnar
Hejsan!
Jag kom just över denna nya artikel om barnvagnar på aftonbladet.
Som jag vill dela med mig utav:
Mvh. Sanne & Djuren
Puh, vilken tur att det är just en emmaljunga mondial som står och väntar här hemma :)
Emmaljunga edge duo s har vi, snarlik mondial är den.
/Christine
Samma test fanns i nån gravid tidning. Kronan kom på andra plats, fattades någe papper till den, men skumt ändå att den kommer på andra plats med tanke på att det är den enda vagn som är pmärky
Har också en emmaljunga mondial hemma, så kan väl känna mig lugn enligt det testet.
Hade dock gärna sett lite mer utförlig artikel, tyckte den var lite väl kort. Annars när de testar saker brukar det ju bli en sammanfattning, betyg odyl.
Själv har jag en emmaljunga city cross :) så hoppas att deras sådan också håller testerna.
men emmaljunga är ju rätt känd för sin bra kvalité :) å enligt mig de snyggaste vagnarna, ser direkt om det är en emmaljunga-vagn ute på stan :)
Mvh. Sanne & Djuren
http://www.barnvagnsblogg.com/testfakta-testar-atta-barnvagnar/ Där kan ni se testet mer utförligt :)
Mvh. Sanne & Djuren
Hela testet finns också i senaste numret av vi föräldrar (nr 8 augusti)
Nu har jag inte läst hela testet men det första jag reagerade på när jag såg bilden på vagnarna var att åtta av nio vagnar har tre hjul där det främre är svängbart medan den nionde har fyra fasta hjul. Känns lite lustigt att jämföra köregenskaper och sådant när det är olika sorters vagnar det handlar om.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#8 ja det var ju inte så smart gjort av dem :) borde varit bättre om de gjorde test på olika märken men där vagnarna mest liknar varandra i egenskaper och modell.
Mvh. Sanne & Djuren