Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 595 ggr
KarlssonmedK
1/12/20, 6:10 PM

Gravidsymtom eller pms?

har ätit minipiller ca 2 månad (med utebliven mens) och innan de hade jag pstav i 3 år, jag och sambo beslutade att jag skulle sluta med dessa så den 15/12 var sista dagen jag tog ett piller. Då barnmorskan sagt att man med största sannolikhet har ÄL ca 14 dagar efter slut så borde de vara runt den 30/12. Gjorde 2 ägglossningstest runt 26-27 som inte visade positivt men väldigt starka. Den 30/12 tog jag nytt test o de var blankt. Så antar jag missade det. Men har myst några gånger runt 26-30/12. Efter detta har jag känt mig konstig i magen, lite molvärk o gjort ont (typ som när man är jätte uppblåst) när jag gått nära magen eller drar in den osv. Gjort några graviditetstest som vart negativa. Enligt en app borde min mens komma nu, om jag haft ägglossning när bm sa. För 3 dagar sen började jag må illa, de är bättre när jag ligger ner. Men illamående känslan är typ hela tiden. Jag är väldigt bubblig/konstig i magen också. Halsbrännakänsla kommer o går. Vattniga o rikliga flytningar igår. Har inte tagit något graviditetstest på några dagar. Har beställt nya.. Kann de va ngt på g eller är de bara mensen som är påväg. Har inte haft mens på några år så kanske är därför kroppen är så konstig pga att den är påväg.

Annons:
Upp till toppen
Annons: