Annons:
Etikettallmänt
Läst 1051 ggr
Melloo
12/10/19, 6:10 PM

Behöver hjälp!!

Är i situationen när jag inte vet/ förstår någonting. Har under två veckors tid haft symptomet som att jag skulle vara gravid: yrsel, illamående, värme påslag etc. Min mens skulle ha kommit i fredags - söndags. Men har inte kommit. Tagit 2 olika gravtest ena var bara helt blankt och andra negativt. Nu till de andra: har mensvärk, ömma bröst, det känns som att de ”rinner till” hela tiden men det är inte mensen. Luktar ingenting men är ändå rikligt med flytningar. Vad kan de vara för fel?🙀

Annons:
Wupersoman
12/13/19, 12:41 PM
#1

Det kan ju vara så att du är gravid men har låga nivåer av hcg? Om det inte visar positivt snart så hade jag kollat upp mensen hos gyn om det inte är så att du vanligtvis har oregelbunden mens :)

Parisigen
12/13/19, 6:53 PM
#2

Om du är flera dagar + BIM skulle jag gissa att du antingen haft sen ägglossning, eller helt enkelt inte är gravid. Förra månaden blev jag ”skengravid” hade alla symptom och en vecka sen mens.. i själva verket var det min ÄL som pga stress förskjutits 10 dagar. Efter BIM bör du kunna få utslag oavsett om du har ovanligt ”lågt hcg”, förutsatt att ÄL skedde på beräknad dag ❤️ Hoppas att mens eller plus kommer snart så du vet säkert.

Upp till toppen
Annons: