Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1062 ggr
Babybaby88
8/27/19, 1:32 PM

Finns det inget hopp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Förra veckan började jag blöda. Jag blödde lika mycket som mens i ca 4 dagar. Mina bröst slutade att ömma, och jag kände ingen växtvärk längre. Enligt sista mens va jag i vecka 8+0 när jag gjorde vul. Jag tror mer att jag va i vecka 7+0 men men. På vul sa läkaren att han kunde se något i livmodern men inget foster. Han sa att jag fått missfall. Skickar en bild på jouralen. Nu har har jag börjat må illa igen, samt känner av "växtvärk" ibland. Kan det finnas något levande foster kvar trotts att läkaren inte såg något Förra veckan? Eller är det kört? Någon som har varit med om att dom fått missfall men sen har det visats att det fanns ett levande foster kvar?

Annons:
Sparven88
8/27/19, 4:07 PM
#1

Har du provat att ta ett nytt gravtest? Jag fick missfall i v 7+0, och gjorde ett digitalt gravtest några dagar senare, som visade inte gravid. Jag tänker som så att tar du ett digitalt gravtest som visar veckor ifrån befruktning, så borde det ju rimligtvis stå gravid +3 om det fortfarande är en pågående graviditet. Står det 1-2 eller 2-3 kanske det är ett tecken på missfall. Eller tänker jag fel? Någon som kan rätta mig isf? =)

Babybaby88
8/27/19, 5:40 PM
#2

Har tagit vanligt gravtest och test strecket är starkare än kontrollstrecket. Men vad jag har förstått det som så kan man inte gå på vad gravtest visar

Sparven88
8/27/19, 7:52 PM
#3

Fast vid ett missfall så kommer ju teststrecket att bli svagare och svagare för att sen försvinna. Att det är starkare än kontrollstrecket spelar egentligen ingen roll, utan det är vid ÄL-test som det är viktigt. Men testa ett digitalt som sagt, så får du ju se vad veckoindikator säger.

Upp till toppen
Annons: