Annons:
Etikettallmänt
Läst 1436 ggr
Katstad
2019-07-02 20:59

Flytningar

Okej, låt oss prata flytningar. Erfarenheter, färg, form, lukt - you name it! Jag hade både i förra som slutade i missfall och i nuvarande (väldigt tidigt) fått en helt sjuk mängd ökade flytningar. Ibland vita och tjockare men mestadela liksom vattniga. Rinner hela tiden och sätter spöken i huvudet på mig då jag tror jag börjat blöda med jämna mellanrum (det i kombo med typ växtvärk/molvärk/ilningar i livmodern, känns som domedagen kommer hela tiden 🙄) Tycker de luktar mera med? Kan iofs ha med den enormt ökade mängden men blir nojjig för allt mellan svamp och bakteriell vaginos. Tycker liksom inte det luktar kaka. Men symptomen stämmer inte alls med vare sig någon av alla svampinfektioner jag har haft förut eller bakteriell vaginos som jag åkte på för några år sedan 😷 Hur har ni det downtown?

Annons:
LaSadie
2019-07-02 22:13
#1

Jag hade också rikligt i början av förra men så hade jag BV så 😒 när den blev behandlad så blev det bättre.

Flaeder
2019-07-07 23:08
#2

Jag hade inte ökade flytningar för än nån gång efter vecka 18-20 ungefär. Upplevde dock också oro över att dem vattniga flytningarna skulle vara blod till följd av ett pågående missfall eller moderkaksavlossning. Skulle anta att den ökade odören kommer just med den ökade mängden flytningar. 😁 Så länge det inte luktar orimligt illa skulle jag inte var orolig. Jag hade så mycket vattniga flytningar att jag nästan var övertygad om att jag läckte fostervatten t o m. Men icke haha! Både kroppen och tankarna kan bete sig ganska märkligt när man väntar barn. 😁

Upp till toppen
Annons: