Annons:
Etikettallmänt
Läst 949 ggr
Rebecca93
6/19/19, 8:23 PM

Rökning vid graviditet

Hej alla fokusare, Jag gjorde ett konto här precis för att jag skulle vilja diskutera en sak där jag och min syster tycker olika. Jag är gravid i 7 månaden och röker Blend Rosa just för att dom inte innehåller så mycket nikotin och känns säkrare när jag är gravid, det håller min syster inte med om och blir ofta bråk/diskutioner om detta när vi ses. Vad tycker ni? Är det fel eller inte? Mvh Rebecca

Annons:
mollyt
6/19/19, 8:26 PM
#1

För mig är det självklart att undvika all tobak. Jag har även undvikit passiv rökning under mina graviditeter i all mån jag kunnat och gått iväg om någon annan röker.

Hoppaspåbebis
6/19/19, 8:30 PM
#2

Jag håller med mollyt. Jag hade varit rökare i 10 år (ett eller mer paket om dagen) när jag blev oplanerat gravid med sonen. Slutade samma stund som jag plussade. Jag förstår att din syster känner starkt för det här då det är så skadligt både för dig men framförallt för ditt barn i magen:/

Sollar
6/19/19, 8:46 PM
#3

Detta är en trolltråd, det var populärt ett tag förra året, har jag för mig, att skriva exakt detta inlägg på olika forum fast då med marlborough light istället och vänta på reaktionerna.

Hoppaspåbebis
6/19/19, 8:47 PM
#4

#3, men att folk orkar🙄 önskar ts ett mer innehållsrikt liv🙏🏽

[Thiah]
6/20/19, 5:58 AM
#5

Jag låser tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: