Annons:
Etikettallmänt
Läst 1325 ggr
Sandrus
2019-06-17 19:53

Testlagret testa tidigt?

Hej. Skriver här i hopp om svar! Jag har inte testat ännu och vi försöker inte aktivt utan blir det så blir det. Jag har nu känt mig lite skum och har därför beställt test från testlagret. Har beställt både vanliga och testa tidigt och undrar hur tidigt andra fått ett positivt resultat på testa tidigt tester därifrån? Hur långt efter ÄL? Hur långt innan mens? Min mens är väldigt oregelbunden och kan komma lite nu och då så jag vet inte riktigt när jag ska testa…

Annons:
mollyt
2019-06-18 20:07
#1

Om du har så oregelbunden mens så tänker jag att det kan vara svårt att veta när du ”borde” testa. Jag hade tagit ett test nu, sen ett nytt om en vecka om testet var negativt och ingen mens kommit, sen efter en vecka igen och om tiden går och testerna fortsätter vara negativa men mensen utebli skulle jag kontakta sjukvården.

Sandrus
2019-06-18 21:16
#2

Tack för svaret! Jag tog ett test idag som var negativt så jag avvaktar en vecka helt enkelt och ser! Jag har nog den starkaste pms genom tiderna om det inte är något där inne, tjuter bölar surar och är mer misserabel än någonsin! Äter ändå medicin mot pmsen som iaf hittils fungerat bra så jag känner mig såå förvirrad, molvärk till och från med och enorm köåda i bröstvårtorna och vårtgårdarna fast de inte är torra…

Upp till toppen
Annons: