Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1040 ggr
Emmmm
2019-06-14 06:54

Blödning undergraviditet

Hej, Jag är så fruktansvärt rädd och orolig just nu. Är i vecka 10 och Igår när jag torkade mig kom det lite rött blod på pappret, som en 10-Krona 2 ggr. Sen dess har det inte kommit mer och det har gått ett dygn. Är i Grekland så kan inte göra något privat ultraljud :( (hade missfall i nov i vecka 10 som var väldigt tufft både fysiskt och psykiskt så livrädd att vara med om det igen). Vore så tacksam om svar från andra som haft blödningar, hur mkt, hur det var och hur det gick? Kram

Annons:
Bjallstal
2019-06-14 10:54
#1

Jag hade blödningar fram till och med åttonde månaden. Min västa vän hade väldigt mycket blödningar när hon var gravid med sin yngsta, genom hela graviditeten

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Devya]
2019-06-14 12:34
#2

Jag hade blödningar i vecka 6 tror jag det var och då fyllde det upp en binda men inget var fel. Jag hade sen en större blödning i vecka 20 men inget var fel då heller.

Min mormor blödde genom hela sin ena graviditet och ut kom en stor och frisk pojke som numera är min morbror. :D

Emmmm
2019-06-14 18:29
#3

Tack för svar, känns lite lugnande att höra att det gått bra för andra! Fick en tid för UL på måndag så hoppas verkligen jag ser ett liter hjärta då.

Busfröken
2019-06-15 14:32
#4

Hoppas att det går bra för dig! 😊 Vecka 17 här och har haft allt från kraftiga störtblödningar till blodblandade flytningar konstant i en månad… Kan nog räkna upp på en hand så många dagar som det varit ”normalt”. Bebisen mår dock bra så det är väl det viktigaste men det är ändå drygt.. Fjärde barnet och aldrig haft såhär innan! Det jag vill säga är att det behöver verkligen inte vara något! Det kan lika gärna vara tex sköra slemhinnor 🤗 lycka till!! ❤️

Emmmm
2019-06-17 19:48
#5

#4 tack för att du tog dig tid att svara! Skönt att höra fler som det går bra för. Hoppas du slipper blödningarna snart! Var på ultraljud idag och allt såg bra ut och såg en pigg liten skrutt som sprattlade och ett hjärta som slog. Är så obeskrivligt glad ikväll! :)

Upp till toppen
Annons: