Annons:
Etikettförsta-trimestern
Läst 2077 ggr
fackdack
6/10/19, 9:26 AM

nidblödning eller missfall? HJÄÄÄLP

Hallo.

Gör mig tokig…

testade mig för ca 8 dagar sedan posetiv på g-testet super glad.. 

Men i går natt fick jag blödningar, dom var klar röd.  Svårt att säga men det komm inte mycket. men lite senare kom det lite igen och så har  det följt tills nu. Nu när jag kollade hade jag en liten klump. Har spänningar i där under magen men det gör inte direkt ont.

Har 4 barn sedan innan och aldrig varit med om det. Jag hoppas verkligen på nidblödning. Men med klump?

Min mens brukar ha klumpar i bland. men det känns konstigt nu. då på Clerblue digital visade det 1-2 G vecka., för 7 dagar sedan.

Tror ni mer på nidblödning en missfall? 

När kan jag ta ett nytt G-test för att veta 100 att det efterlänktade lilla krabaten fortfarande finns ? 

Någon som varit med om samma sak? 

Tack i förväg

Annons:
Sparven88
6/10/19, 9:32 AM
#1

Nidblödning får man ju när ägget fäster, och har du fått ett positivt gravtest har ju ägget redan fäst så en nidblödning låter osannolikt. Man jan ju blöda av många anledningar, jag blödde efter sex när jag var gravid första gången. Min andra graviditet började jag också blöda, men den gången blev det dock missfall. Jag använde mig utav veckoindikatorn eftersom jag misstänkte att allt inte var okej. Första gången jag testade fick jag 1-2, andra gången jag testade efter 1.5 vecka gravid 2-3, och sen testade jag ett tag senare och det visade fortfarande 2-3, så då förstod jag att det inte stod rätt till. Du skulle ju kunna göra ett gravtest till nu om du vill och se om plusset är starkt eller med veckoindikator för att se vad för svar du får.

fackdack
6/10/19, 9:34 AM
#2

kan medfölja med att nu när jag var på toa var det mer klumpar och slämigare en i går börjar likna min mens nu.. 

Jag gör mig galen 😭

fackdack
6/10/19, 9:36 AM
#3

okej tack så jätte mycket !

fackdack
6/11/19, 5:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vart bara mer blod sen kom två stora klumpar smärta i mage och rygg magen var som mensverk inte stor smärtor. Testade mig nu och det visade att jag inte är gravid längre. 😢

Sparven88
6/11/19, 7:02 PM
#5

Beklagar! 💕

mollyt
6/13/19, 7:28 PM
#6

Vad tråkigt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: