Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 8431 ggr
pepsi20
6/9/19, 9:45 AM

VARNING KÄNSLIG BILD - MISSFALL??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är så orolig då detta dök upp i min binda. Tog gravtest 2 dagar sen som var negativt men vad kan detta annars vara??? snälla hjälp

Annons:
Anonym
Anonym
6/9/19, 9:48 AM
#1

Omöjligt att svara på om det är ett tidigt missfall, kan vara vanlig slemhinna som kommer ut med mensen. Helt normalt. Du behöver vilket fall inte vara orolig. 🙂

Lussan20
6/9/19, 10:52 AM
#2

Sök vården, ser ut som ett litet embryo, det ljusa! Man kan behöva skrapning, visa bilden. Lycka till Mvh/WL🌺

oh-la
6/9/19, 11:26 AM
#3

#2, nej, man behöver inte söka vård för ett missfall om det kommer ut av sig själv. Blöder man stora mängder eller har svåra smärtor söker man vård. Skulle det vara ett embryo skulle du vara flera månader in i en graviditet baserat på storleken. Fostret är runt 2-3 cm i vecka 9-10, så då skulle du utan tvekan få positivt. Ett tidigt missfall liknar en vanlig mens. Ibland kommer stora bitar slemhinna ut, vilket är helt normalt! Tycker det snarare ser ut som det.

mollyt
6/9/19, 7:34 PM
#4

Håller helt med #3

[Devya]
6/10/19, 8:48 AM
#5

#2 Njaa, de brukar nog inte vilja ha in de som har haft missfall om det inte är så att personen ifråga upplever andra symptom som är besvärliga.

Om det är missfall så tycks ju nog det mesta komma ut nu. Troligtvis är det dock bara bitar av slemhinnan. Det har hänt någon gång för mig också och då kunde jag omöjligtvis varit gravid pga avhållsamhet. :)

Upp till toppen
Annons: