Annons:
Etikettandra-trimestern
Läst 1211 ggr
Aww90
2019-06-05 21:39

Läkarbesök

Hej! Är lite fundersam.. var hos barnmorskan idag och hon bokade en tid till mig till läkaren på kvinnokliniken , vecka 17. Har inget minne av att jag gjorde detta med min dotter . Hon förklarade inte varför men undrar nu varför och vad man gör där. Någon annan här möjligtvis som har gjort det med?

Annons:
Busfröken
2019-06-05 22:21
#1

Aldrig varit med om och då väntar jag ändå nummer 4 😬 annars så brukar de ju vara så snåla på sånt? Men det står ingenting i din journal angående det? Det är ju säkert för en bra grej men borde det då Inte bättre om de erbjuder ett läkarbesök istället för att även skicka folk som inte alls kanske har något problem och ta upp någon annans tid som verkligen skulle behöva den? 🙈

LaSadie
2019-06-05 23:27
#2

Ser alla blodprov bra ut? Kan tänka mig att läkare kanske behövs om det är något medicinskt som ska tas upp.

Bjallstal
2019-06-06 10:01
#3

Jag fick läkarbesök, men det var för att jag hade osäker datering och för livlig bebis för att de skulle kunna kolla igenom alla organen och hålrummen i huvudet ordentligt. Ring och fråga är väl det absolut lättaste. De är ruggigt vana vid oroliga mammor 😊

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Aww90
2019-06-06 10:18
#4

Hittills är alla prover bra . Aja, får vara tacksam borde ju inte skada att få träffa en läkare 😋 får vänta och se vad de säger ☺️

Upp till toppen
Annons: