Annons:
Etikettertipsråd
Läst 9385 ggr
mollyt
6/2/19, 4:16 PM

Graviditetstest - tolkningstråden #15

Är du osäker på resultatet av ditt test? 

Här hjälps vi åt att tolka bilder från ditt graviditetstest. 

Det verkar finnas ett betydande behov att få hjälp att tyda graviditetstester ibland, så här kommer en tråd där vi kan samla våra bilder och hjälpas åt att tolka testerna tillsammans. 

Försök att få en så skarp bild som möjligt i dagsljus, då kamerablixtar kan dölja svaga streck, och suddiga bilder kan göra det omöjligt att tolka. Testerna ska vara fotograferade inom tidsramen för avläsning enligt bruksanvisningen till testet. Försök att hålla småpratet till ett minimum i denna tråden så att bilderna och tolkningarna får fullt fokus.

Om du använder Clearblues tester, som inte är digitalt, får ni gärna skriva om det ska vara ett plus i rutan eller bara ett sträck med tanke på att dessa tester ser så lika ut är det svårt att se vilket test som ska visa vad.

Här finns den förra tråden: här

Här finns den nya tråden #16

Annons:
Lebe
6/2/19, 4:25 PM
#1

Lägger upp igen här, för hamnade typ sist i förra tråden: Är detta positivt? Har absolut ingen aning om när jag hade ÄL pga oregelbunden mens, men en eventuell unge måste blivit till den 11e eller 16e maj (har inte sex så ofta pga ettåring)

Lebe
6/2/19, 4:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
mollyt
6/2/19, 4:42 PM
#3

Jag tolkar det som positivt! #1 #2

FörvirradKvinna
6/2/19, 5:41 PM
#4
FörvirradKvinna
6/2/19, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Som ni ser på bilden ska det inte vara ett streck på detta hållet. Vad innebär detta? (Detta är ett cb early) Tagit fler test några visar så svaga streck men cb digital visar inte gravid

Karlsson369
6/2/19, 6:11 PM
#6

#5 det ska väl vara lodrätt och inte vågrätt? 🤔

Annons:
Karlsson369
6/2/19, 6:12 PM
#7

Har dom satt den åt fel håll? 😅

Karlsson369
6/2/19, 6:13 PM
#8

Jag hade tolkat det som defekt och frågat efter ett nytt 😊 om man köper test så ska dom ändå funka normalt 🤔

FörvirradKvinna
6/2/19, 6:16 PM
#9

Ja det ska vara lodrätt därför är det så konstigt. Vet inte om de har satt det på fel håll :o Blir fundersam var 6v sen jag hade min sista mens första dag, & jag brukar inte ha såhär sen mens är på dag 36

FörvirradKvinna
6/2/19, 6:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Problemet är att jag slängde detta testet så kan dock inte fråga på apoteket, har bara mina foton, här ser man lite bättre. Vet inte om de ens kan sätta det fel eller? Tänkte först att det typ var fel fest, att jag hade fått ett vanligt cb som visar + men nej

Hoppaspåbebis
6/2/19, 7:12 PM
#11

#10, vad konstigt att det strecket kom fram så tydligt! Tog själv ett likadant test för en dryg vecka sen, mitt var negativt och jag har fått mens sen dess. Men jag höll det upp mot ett fönster för att titta och då såg jag det där strecket på mitt med. Men det syntes inte när jag hade testet mot plan yta, utan bara i motljus.

Hoppaspåbebis
6/2/19, 7:13 PM
#12

#10, nu ser jag att du också har ett fönster som lyser upp testet lite bakifrån. Syns strecket alls när du har det mot plan yta?

FörvirradKvinna
6/2/19, 7:16 PM
#13

Mitt syns i alla ljus, sprang runt med det i hela lägenheten för att se så det inte var ljuset som lurade mig. Min första bild med bruksanvisningen på så ligger testet ner på vårt bord så där är inget direkt solljus, Det är väldigt märkligt!

Annons:
Verna
6/2/19, 7:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

#10 Jag fick också ett sådant vågrätt streck på mitt test för några veckor sedan, måste vara något fel i tillverkningen! Ingen aning om vad det betyder.. Kan man tolka detta som ett plus? Taget inom avläsningstiden. BIM +8

FörvirradKvinna
6/2/19, 7:50 PM
#15

Jag fick inte ett sånt, när jag öppnade var det två streck på samma håll så som det ska vara, dock var ena svagt :o

Hoppaspåbebis
6/2/19, 8:01 PM
#16

#15, ok! Vad märkligt! Mitt syntes bara i motljus, som sagt. Mejla clearblue och kolla kanske, hur det kan komma sig att det blir så?

FörvirradKvinna
6/2/19, 8:26 PM
#17

Ja ska maila och fråga. Man blir helt knäpp av sånt har tagit gravidtest i över 1år och aldrig sett något liknande :o

Patricciah
6/3/19, 2:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Kan jag hålla hoppet kvar? (det ser grått ut men det är blått irl)

oh-la
6/3/19, 3:29 PM
#19

Alla strecken åt fel håll ska man inte tolka alls. De testen får räknas som defekta och ogiltiga. Gör ett nytt test. #18, det ser utan tvekan positivt ut 😊

micaela123
6/3/19, 8:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Hej Alla! någon som ser två sträck eller ser jag bara i syne? det är ett vanligt RFSU test.

Annons:
FörvirradKvinna
6/3/19, 9:37 PM
#21

Jag ser två streck. Så har mina test från rfsu också blivit den senaste veckan. Vet dock inte om själva strecket ska vara så tunt, om det är grått eller ett spökstreck.

FörvirradKvinna
6/3/19, 9:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Här är mitt, man ser det lite bättre när bilden är grå. Dock räknar jag inte det som gravid när det är sådär tunt & svagt, men hoppas alltid

Calinn84
6/4/19, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Vågar inte tro på något, men vill inget hellre än att ha ett barn till. Vet inte när jag ska ha mens eller när/om jag hade ägglossning. Inte haft mens sen november 2016, äter Cerazette (karln vill vänta) och har kanske missat ett piller nån enstaka gång. Sannolikheten att jag är gravid ser jag själv som minimal.

[Ellenpellen]
6/4/19, 9:58 AM
#24

#20 kan inte se något tyvärr. 22# Redigerar man bilder för att ett streck ska synas så kan dom flesta negativa påvisa positivt, så det där skulle jag tolka som negativt. 23# ser ett svagt streck, men kan inte se att det innehåller någon färg. Så avvakta några dagar och ta ett nytt som då borde ökat i styrka

FörvirradKvinna
6/4/19, 10:23 AM
#25

Kan säga att jag inte redigerar bilden för att ett streck ska synas, ser det oavsett jag menade mer att man kan mer se strecket eftersom det är så svagt. Men i originalbilden och irl ser man det också

[Ellenpellen]
6/4/19, 10:48 AM
#26

#25 om det syns på den oredigerade bilden så blir du inte mer gravid för att ändra färgen på bilden. Skulle fortfarande säga att ditt test är negativt då man inte ser om strecket innehåller någon färg.

Snippsnapp
6/4/19, 10:56 AM
#27

Ser ni något?

Annons:
Snippsnapp
6/4/19, 10:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28
Snippsnapp
6/4/19, 10:57 AM
#29

Ser ni något på denna?

FörvirradKvinna
6/4/19, 11:09 AM
#30

Men snälla har inte sagt jag är gravid, tar det testet som negativt ville bara vissa eftersom en annan la upp samma test i gruppen. Jag redigerar inte för att bli mer gravid

Hoppaspåbebis
6/4/19, 11:20 AM
#31

#26, jag tycker att du ska tänka på hur du uttrycker dig. I den kommentaren du svarade på skriver FörvirradKvinna rakt ut att hon läser resultatet som att hon inte är gravid men att hon hoppas ändå. Du skriver att hon inte blir mer gravid bara för att hon redigerar bilden, att insinuera att hon skulle tro att hon blir det är att dumförklara henne. Jag önskar att vi ska hålla alla trådar fria från sådana spydigheter.

Hoppaspåbebis
6/4/19, 11:26 AM
#32

#29, jag kan inte se något på den, tyvärr.

[Ellenpellen]
6/4/19, 11:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

#31 om man nu blir kränkt av att folk i denna tråd svarar på ens bild så ska man nog inte lägga upp bilder. Har följt alla dessa gravidtest tolkar trådar och ser många som manipulerar bilder för att få strecket att synas tydligare, av vilken anledning? Antagligen för att folk tror att så fort man ser yttepyttesvagt streck så är dom gravida. Vilket blir fel, här är en bild på ett gammalt test jag manipulerat jag är inte gravid men man ser klart och tydligt 2 streck. Därför svarar jag alltid på folk som lägger upp manipulerade bilder att det är negativt. Svarar dom sedan med ”det syns på den oredigerade bilden” så undrar jag varför inte orginalbilden lagts ut. Förstår att många här längtar efter att få plus. Men jag tycker det är taskigare att ge falska förhoppningar. Men visst jag hade kunnat svara med ”det är 2 streck du är gravid, grattis”

Hoppaspåbebis
6/4/19, 11:44 AM
#34

#33, naturligtvis ska du inte svara att det är positivt om du inte tror att det är det, det har ingen heller påstått. Det är du själv som drar det så långt för att få min vilja om att hålla en trevlig ton att framstå som absurd. Det finns ett mellanting, nämligen att svara så som man tycker utan att vara spydig. That’s all. 👍🏾

Annons:
FörvirradKvinna
6/4/19, 11:46 AM
#35

Jag vill tillägga att vi alla här kämpar med att bli gravida på olika sätt. Inget som någon gör är fel självklart inte. Jag ville enbart förmedla att jag också hade fått sånna test. Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag är gravid, men jag tror inte att mina test är positiva. Tar inte illa upp med vill förklara att oavsett vad för färg bilden har så är det ett streck. & finns det någon som vill tro att sånna svar är positiva så självklart får man göra det, bättre att svara ”jag tror tyvärr att det är negativt” för vi vet aldrig vem som sitter bakom skärmen och kanske har det tufft & som vi kanske sårar mer av att säga något om att bilden är svart & vit. #31 Tack! 🥰

FörvirradKvinna
6/4/19, 11:53 AM
#36

33# Om jag skriver att jag inte har lagt på ett filter på testet enbart för att jag ska tro mer så får ju du acceptera det! Jag menade mest att här ser du kanske tydligare att det är ett streck, men som jag skrev är MITT negativt! Spelar ingen roll om man ens får ett bra positivt test för det måste inte alltid betyda att man är gravid. Jag är inte kränkt. Jag har lärt mig efter 3 missfall att inte lita på varje test jag tar. Handlar inte om att folk är kränkta utan mer att man kanske är sårbar eftersom alla går igenom skaffa barn processen på olika känslomässiga sätt. Oavsett om man vill acceptera att folk säger sina åsikter kanske för att man hoppas för mycket, så har man rätten att lägga upp en bild. Men för att ingen skulle missförstå ville jag enbart förklara mig, för vet att det är lätt att lura sin hjärna till att det faktiskt är ett streck :D

FörvirradKvinna
6/4/19, 11:57 AM
#37

I fortsättningen kan jag tänka på att lägga upp originalbilden, så har jag bidragit med att förbättra något☺️

[Ellenpellen]
6/4/19, 12:05 PM
#38

Inte min mening att vara otrevlig, det är ni som antydde det och uppfattade det så. Jag svarade så fler förstår innebörden av att inte lita på redigerade bilder och bör därför inte jämföras med andras test ☺️

FörvirradKvinna
6/4/19, 12:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Vad tror ni?

Snippsnapp
6/4/19, 5:08 PM
#40

Helt klart pos #39

Snippsnapp
6/4/19, 5:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Laddade upp fel. Vad tror ni om denna?

Annons:
lizz89
6/4/19, 5:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

Någon som ser? Tog 2 test som visade samma. Fattar inget? Fick svagt positiva test förra månaden. Den 24 maj fick jag super svaga streck och sen den 25 maj började jag blöda i 4 dagar. Blödde som mens. Tog jätte många test under blödning som massa förra veckan som alla visade negativt. Men hur är det då möjligt att detta visar svagt? Jag tror ju att detta är spök men blir ju lite fundersam att 2 test visat samma? Jag har sen sen 25 maj haft svag mensvärk till och från. Mina bröst slutade ömma direkt vid blödningen men jag har fortfarande lite mörka vårtgårdar, lite illamående ibland på morgonen. Men jag har ju mer trott att det är ägglossning Denna veckan. Tog ett ägglossningstest igår som visade stark streck, dock så va de inte positivt.

Sava
6/4/19, 6:24 PM
#43

#41 Den var klurig. Först tänkte jag att jag inte såg någonting, tyvärr, men när jag tittar närmare så tycker jag mig se någonting. Du får försöka hålla dig och ta ett nytt test imorgon! Och lägg ut den bilden i så fall, jag håller tummarna😀

mollyt
6/4/19, 8:06 PM
#44

#39 tycker också det ser positivt ut

FörvirradKvinna
6/4/19, 8:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

Hur kommer detta sig. De första strecken är det första jag gjorde. Cb är med samma morgonurin som har stått i badrummet i 9h. Kan man inte låta kiss stå så länge? Båda testen har samma känslighet. Konstigt att två blir positiva med samma urin som det negativa

Försöker
6/4/19, 10:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

Hej! Fick massvis med spökstreck av cb tidiga test förra månaden. Det blev en så kallad kemisk graviditet.. nu köpte jag babyplantorna tidiga tester och fick detta idag på äl+10.. vad tror ni är det spökstreck??

Försöker
6/4/19, 10:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Oj menar babyplans tidiga test*

Försöker
6/4/19, 10:45 PM
#48

Förlåt är ny här men en gammal bild kom med från förra månadens test.. haha förlåt!!! Det ska vara den bilden med ros streck som är taget idag

Annons:
Verna
6/5/19, 7:01 AM
#49

#46 Nej det är inget spökstreck! Grattis! :)

J-lo
6/5/19, 5:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

Hjälp mig någon? Vad betyder detta? Togs nu i eftermiddag

NinniH
6/5/19, 5:37 PM
#51

#50: Om det är ett graviditetstest, så innebär det att du är gravid. 🙂


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

J-lo
6/5/19, 6:20 PM
#52

Ja det är det, wow jag är i chock :D

Hoppaspåbebis
6/5/19, 6:31 PM
#53

#50, det är positivt! Grattis!!

Försöker
6/5/19, 6:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

#49 håller tummarna 🙈 Idag är jag BIM -3 och testade med babyplans tidiga på morgonen och även ett cb digitalt med samma urin. Fick dessa:

Försöker
6/5/19, 6:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

#54 efter jobbet runt 17.00 gjorde jag ett graviditetstest från testlagrets vanliga grav-test. Förra månaden vid den här tiden fick jag ett jätte svagt streck med dessa test, kolla vad det gav mig nu!!!! har det fäst den här gången?!??

Annons:
Försöker
6/5/19, 6:42 PM
#56

Grattis #50 när har du BIM?? 😍

NinniH
6/5/19, 6:58 PM
#57

#55: Det ser då så ut. 🙂 Grattis!


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

J-lo
6/5/19, 10:41 PM
#58

#56 bim+10 😊

FörvirradKvinna
6/8/19, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Nr 1 är taget i tisdags med morgonurin, tidiga test som mäter 10. Nr 2 är samma test som togs idag med morgonurin med tidigt test som mäter 10. Vanliga test syns det inget på (de som mäter 15-25) är i V5 ( 4+4) är jag ens gravid? Tycker det är konstigt att inte vanliga test reagerar? + att testen blir inte starkare enligt mitt öga

Sava
6/8/19, 1:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

Eftersom jag har pratat med vården om hur jag mår så trodde de att jag var gravid, jag sa att jag inte kan vara det eftersom jag nyss haft mens. Jag tog det här testet, det är väl negativt? Jag tycker mig se någonting men maken ser bara ett streck. Det ska vara ett plus för gravid.

Sava
6/8/19, 1:49 PM
#61

Tillägg: Jag tror verkligen inte att jag är gravid, det verkar omöjligt i nuläget. Detta testet tog jag för att få det bekräftat.

Tle123
6/8/19, 4:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

Ska vara streck!

Annons:
Sava
6/8/19, 5:13 PM
#63

Jag tycker mig se ett lodrätt streck, är det lodrätt det ska vara?🙈

Tle123
6/8/19, 10:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Så ska de se ut 🙏

Nasmoh
6/9/19, 1:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#65

#65 så jag testade mig med RFSU och jag har hört att man dock tyvärr inte kan lita så mkt på dom men, förrgår testade jag mig på 5 stickor varav alla visade 2 streck så det betyder starkt positivt eller?

Karlsson369
6/9/19, 8:20 AM
#66

#65 Det är pos och det är för dom kan ge väääääldigt svaga streck som vissar tolkar som pos. Annars är dom hållbara med vad dom vissar. Dina streck har både färg och är lika breda som det andra strecket så dom är pos. Grattis!

idah88
6/9/19, 9:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#67

Jag gjorde två test igår kväll på ägglossning +10 och fick svaga streck på båda. Ett av dom på bilden. Visade min sambo som också såg strecken tydligt. Idag på morgonen tog jag ett test som va blankt? Förra månaden fick jag ett tidigt missfall och det var samma då med, att de visar starkare på em/kvällen än morgonen. Någon mer som haft det så?

Sava
6/9/19, 12:40 PM
#68

#67 Jag har inte använt ägglossningstester så jag vet tyvärr inte. Men du kanske redan haft ägglossning och att det svaga strecket igår kände fortfarande av lite av det och nu inte alls?

Sava
6/9/19, 12:41 PM
#69

Jag testar att posta igen, lite knäppt men i nuläget hade jag bara velat få det bekräftat att det är ett negativt test.

Annons:
Sava
6/9/19, 12:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#70

Här kommer bilden:

Melissa123
6/9/19, 12:58 PM
#71

För min del blev det missfall,blöder inget sen slutet på maj. Nc la ut ÄL i fredags så nu hoppas vi på bättre lycka

idah88
6/9/19, 1:04 PM
#72

#68 Jag kanske skrev lite otydligt 🙈 de där är ett grav test som jag gjorde igår kväll på ägglossning +10 och BIM - 5. I morse va grav testet blankt. Fick två test igår kväll med svagt streck 🤔

Nasmoh
6/9/19, 1:52 PM
#73

#71 vad tråkigt, håller tummarna för dig!

Sava
6/9/19, 2:31 PM
#74

#72, åh, då förstår jag… Det var ju lite konstigt. Att du fick plus först och sedan blankt. Om du väntar en dag och tar igen, och ser vad det visar då, så kanske du får lite mer klarhet:-)

em92
6/9/19, 3:50 PM
#75

#70 Jag ser tyvärr också bara ett streck :/

FörvirradKvinna
6/9/19, 4:55 PM
#76

Någon som har någon fundering på min bild? Nr 59

Annons:
Sava
6/9/19, 5:42 PM
#77

#75, tack, då är det som vi trodde. Var tvinga att utesluta det på grund av medicinering. #76, när skulle du haft mensen? Jag skulle nog föreslå ett digitalt test, då får man ju verkligen svart på vitt. Har du gjort något mer test sedan dessa två du la upp bild på?

idah88
6/9/19, 5:50 PM
#78

#74 Tack för svar :) Jag testade nyss igen och fick ännu ett svagt streck trots blankt i morse med morgonurin.. jätte konstigt🙄 De är väl bara att vänta och se antar jag :) Försöker du också att bli gravid?

Nikki87
6/9/19, 8:15 PM
#79

Hej vad tror ni om dessa?

Denna kommentar har tagits bort.
Nikki87
6/9/19, 8:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#81
Karlsson369
6/9/19, 8:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#82

Trodde jag skulle få missfall för mitt streck försvann men nu efter några dagar så är den tillbaka! Hur ska jag tolka det 😱

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Tle123
6/9/19, 10:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#84

Vad ser ni? Ska vara lodrätt, Mensen sen 8 dagar

Tle123
6/9/19, 10:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#85
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Karlsson369
6/9/19, 11:30 PM
#89

Tle123 jag ser något väldigt svagt. Så kan vara något men tror det är bäst att vänta några dagar och ta ett nytt 😊

Sava
6/10/19, 8:20 AM
#90

#78, min man har nyligen sagt att han tycker det känns okej att skaffa ett tredje barn men vi har ingen brådska. Trots att jag ligger sjuk har vi fått till det tre gånger nu under min fertila period men man vet ju aldrig… Det låter ju onekligen lite konstigt med dina tester men det kanske är för tidigt helt enkelt. Alla är vi olika och vissa plussar ju inte förrän ganska sent. Kanske är testen väldigt känsliga? Jag håller tummarna i alla fall:-) #81, jag ser streck på båda testerna:-) Grattis:-D #82, Jag hade nog försökt avvakta ett par dagar och sedan testa igen. När hade du BIM? Jag har aldrig tagit digitalt test men det verkar ju onekligen lättare att se resultatet ibland:-p #84, jag ser också något svagt streck! Avvakta någon dag och testa igen, jag ser strecket men jag hade nog velat göra ett test efter någon dag för att se strecket tydligare:-)

Annons:
Nikki87
6/10/19, 10:47 AM
#91

Tog ett till idag cb early, hade kissat 2 ggr innan hållt mig nån timme typ, har vart diskussion om mina tester och spök streck innan testar som en galning just nu…

Denna kommentar har tagits bort.
Nikki87
6/10/19, 10:48 AM
#93

Tack sava 😃

Denna kommentar har tagits bort.
Sava
6/10/19, 11:30 AM
#95

#91 Jag ser ingen mer bild… Är ju så nyfiken nu! Åh, vad jag håller tummarna!

Denna kommentar har tagits bort.
Nikki87
6/10/19, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#97

Funkar inte med att lägga upp bilden

Annons:
Karlsson369
6/10/19, 12:48 PM
#98

Sava den är olika så jag vet inte om jag hade en cykel på 21 eller 28 dagar men som minst är den 5 dagar sen 🤔

Nikki87
6/10/19, 1:52 PM
#99

Vill tillägga att mina två tidigare tester är taget med morgon urin igår dagens är lnte e det. Ska köpa mer test test ta med morgon kisset i morgon. Men tre olika märken kan juh inte visa spök streck tycker jag. 10 test sammanlagt 🤣

Denna kommentar har tagits bort.
Nikki87
6/10/19, 1:53 PM
#101
Sava
6/10/19, 6:23 PM
#102

#97 Ser absolut streck där:-D #98, men köp ett digitalt test då och sen tycker jag inte att du ska testa mer efter det utan utgå ifrån vad det testet visar:-D Håller tummarna!

Nikki87
6/10/19, 7:36 PM
#103

#102 åh vad glad jag blir. Ska köra ett i morgon bitti se om det synd tydligare 😊

Nikki87
6/10/19, 7:36 PM
#104

#102 åh vad glad jag blir. Ska köra ett i morgon bitti se om det synd tydligare 😊

Annons:
Karlsson369
6/10/19, 10:24 PM
#105

Sava jag håller också tummarna och ska till mvc imorgon och ta blodprov så dom ser varför det händer så här 😣 jag hoppas och ber just nu 😣

Melissa123
6/11/19, 7:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#106

Vad tror ni? Är dom klassiska spökstrecken?

Svart ängel
6/11/19, 1:56 PM
#107

#106 Jag ser inga streck alls tyvärr. Apropå spökstreck, har du funderat på att byta till ett annat märke som inte är kända för att ge spökstreck? Jag tycker själv att RFSU är opålitliga.

Brio123
6/11/19, 2:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#108

Är detta positivt? Testat bim- 6 ej morgonurin med testa tidigt. Är färgen rätt eller är den grå? Så svårt att se

Melissa123
6/12/19, 5:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#109

Återstår att se….syns en skugga

Brio123
6/12/19, 7:43 AM
#110

#109 sådär ser nästan alla graviditetstest ut. Det är kontrollstrecket som ger från sig en vit skugga som ska bli röd/rosa så testet är tyvärr negativt :(

Verna
6/12/19, 8:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#111

Plus eller spökstreck? 🤔

Annons:
Nikki87
6/12/19, 10:15 AM
#112

Syns fortfarande taget i går förra bilden i förrgår. Tror jag är låg hormonare.

Denna kommentar har tagits bort.
Nikki87
6/12/19, 10:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#114
Melissa123
6/12/19, 10:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#115

Tycker att dagens test liknar det testet jag tog i april när jag var gravid

Melissa123
6/12/19, 10:50 AM
#116

Fel datum 15 maj ska de vara på det nedersta

Najo
6/12/19, 7:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#117

Vad tror ni?

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Mara-Bell
6/12/19, 8:48 PM
#119

#105 Karlsson369 Hur har det gått? Visade blodprovet något?

lizz89
6/12/19, 8:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#120

Någon som ser? Är bara på cykeldag 19 idag. Tog ett ägglossningstest 3 juni som inte va positivt men det va starkt så kändes som att jag hade ÄL dagen efter. Men är inte säker, hade inga fler ägglossningstest. Så förmodligen hade jag tidig ägglossning. Men är fortfarande osäker om det är spökstreck ändå? Strecket dök upp direkt och det syns mer än på bild.

lizz89
6/12/19, 8:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#121
Karlsson369
6/13/19, 2:19 AM
#122

#119 vissa på missfall och jag hade bara till torsdag på mig att börja blöda… börja blöda på kvällen från tisdag till onsdag 😢 så nu får vi se hur min mendcykel ser ut efter detta 😔

Andersson95
6/13/19, 4:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#123

Vad tror ni? Är det ett klassisk spökstreck?

Andersson95
6/13/19, 5:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#124
Najo
6/13/19, 5:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#125

Är detta inbillning eller ett extremt svagt rosa streck?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Nikki87
6/13/19, 6:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#128

Tog clearblue igår clear blue plus och ett svagt plus, svagt plus i måndags med cb early. Men nu har jag fått utslag på cb ältest digitalt i 2 dagar när som helst på dagen 30 min efter jag kissar både på morgon och kväll.. Fattar inte riktigt nu. Men ser ni pluset på denna bild eller inbillar jag mig.

Nikki87
6/13/19, 6:55 PM
#129

Här är bilden i negativ spökstreck kan väl lnte visa då?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
lizz89
6/13/19, 7:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#132

Är bara på cykeldag 20 idag men tycker mig se streck på både cb och babyplan. Måste haft ägglossning tidigare om detta stämmer.

Annons:
lizz89
6/13/19, 7:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#133
lizz89
6/13/19, 7:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#134
lizz89
6/13/19, 7:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#135
Andersson95
6/13/19, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#136

Tog ett test nu på kvällen. BIM -5. Vad skulle ni gissa på? Spök?

Melissa123
6/13/19, 9:28 PM
#137

#133 #134 Jag ser

Melissa123
6/13/19, 9:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#138

För min del så får vi se om nån dag om det kommer visa något

Brio123
6/13/19, 10:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#139

Vad är detta för konstigt? Någon mer som fått så?

Annons:
Andersson95
6/13/19, 11:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#140

#139. Det verkar som ett testfel

Melissa123
6/14/19, 2:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#141

Lite skumt test

lizz89
6/14/19, 7:41 AM
#142

#141 ser inget tyvärr

lizz89
6/14/19, 7:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#143

Morgonens test

lizz89
6/14/19, 7:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#144

Redigerad

Hallon&blåbär
6/14/19, 11:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#145

Vad tror ni? Är det positivt?

Hallon&blåbär
6/14/19, 11:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#146

Här är en annan bild.

Annons:
Verna
6/14/19, 12:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#147

Är detta på riktigt? Är det ett plus? 🙈 Är på äl+8-10, Rfsu testa tidigt

Verna
6/14/19, 1:14 PM
#148

#146 Ser ut som att det kan vara något! 😊

Nikki87
6/14/19, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#149

Detta togs i dag ser stegring sen måndags samma test, fast idag stannar strecket kvar å syns i alla ljus 😃😃😃😃😃😃

Nikki87
6/14/19, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#150

Här är senaste testet överst och det tidigare under

Nikki87
6/14/19, 3:02 PM
#151

#147 jag vill gratulera tror på tidigt plus anvönt samma test som du och idag BIM +14 gick jag mitt första okej plus med det testet mitt såg ut som ditt idag. Spökstreck fastnar lnte på bild på det sättet pratat med barnmorskan idag hon gratulera mig. Inte haft nån stegring sen 3 juni direkt förrän idag v 6+0 då jag tror helt på ditt streck kram på dig 🌹

Nikki87
6/14/19, 3:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#152

Här är närbild på mitt som i dag räknades som positivt

Snorhyveln
6/14/19, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#153

Hej! De här testet tog jag idag på eftermiddagen efter jobbet (inte kissat på minst 2-3 timmar) är ett hjärtats graviditetstest som jag aldrig använt…. De syntes ett mkt svaaaaaagt sträck efter fem min, knapps så att man såg de. Nu efter ett tag ser de ut såhär.. Är på bim-5 och ska ta ett CB testa tidigt imorgon bitti men vill höra vad ni tycker och om ni har nån erfarenheter…???

Annons:
Snorhyveln
6/14/19, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#154

Hej! De här testet tog jag idag på eftermiddagen efter jobbet (inte kissat på minst 2-3 timmar) är ett hjärtats graviditetstest som jag aldrig använt…. De syntes ett mkt svaaaaaagt sträck efter fem min, knapps så att man såg de. Nu efter ett tag ser de ut såhär.. Är på bim-5 och ska ta ett CB testa tidigt imorgon bitti men vill höra vad ni tycker och om ni har nån erfarenheter…???

LoppanAb
6/14/19, 5:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#155

Vad tror ni?

Snorhyveln
6/14/19, 5:33 PM
#156

#155 De där är ett svagt positiv. Kmr bara bli starkare.. men om du testat tidigt så var beredd på att de kan gå åt skogen.

LoppanAb
6/14/19, 5:38 PM
#157

#156 är extremt osäker, har otroligt oregelbunden mens, allt från 37-47 dagar och ibland längre. Går just nu bara och väntar på att mensen ska komma för ska då börja med letrozol, men är nu inne på dag 51….

LoppanAb
6/14/19, 5:38 PM
#158

#156 är extremt osäker, har otroligt oregelbunden mens, allt från 37-47 dagar och ibland längre. Går just nu bara och väntar på att mensen ska komma för ska då börja med letrozol, men är nu inne på dag 51….

Snorhyveln
6/14/19, 5:45 PM
#159

#158 Okej.. men de är ett ganska så bra sträck 😊 de syns bra och ser ut att ha färg. vänta 2-3 dagar och ta ett nytt o se om de blir starkare..👌🏻

Snorhyveln
6/14/19, 5:53 PM
#160

okej men testa igen om 2-3 dagar o se om de blir starkare. Antigen blire starkare eller så kommer mensen. Men jag tycker de ser positivt ut 😀

Annons:
Snorhyveln
6/14/19, 5:53 PM
#161

okej men testa igen om 2-3 dagar o se om de blir starkare. Antigen blire starkare eller så kommer mensen. Men jag tycker de ser positivt ut 😀

Snorhyveln
6/14/19, 6:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#162

här är en annan bild..

Verna
6/14/19, 7:24 PM
#163

#151 Nikki87 Men tack blev helt chockad när jag såg strecket, aldrig vart gravid tidigare så det är så spännande nu! Ja våra streck verkar ju vara lika starka och om ditt är positivt så borde mitt också vara det! 😊 Vet inte om jag vågar tro på det riktigt än, tur att jag har test hemma som väntar på mig imorgon 😃 Och bra att jag inte har så frågvisa kollegor eftersom jag drack alkoholfritt på afterworken idag 😉

Andersson95
6/14/19, 7:47 PM
#164

Är det nån mer än jag som ser? Eller inbillar jag mig

Andersson95
6/14/19, 7:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#165
Snorhyveln
6/14/19, 7:56 PM
#166

någon som ser ngt? 😳

Andersson95
6/14/19, 7:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#167
Annons:
Miinta
6/14/19, 8:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#168

Är detta positivt ? Vad tror ni :o

Svart ängel
6/14/19, 8:31 PM
#169

#168 Definitivt, grattis!

Snorhyveln
6/14/19, 8:31 PM
#170

#168 Jag skulle ta de som positivt definitivt 😀👍🏻

LoppanAb
6/14/19, 8:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#171

Är det två streck?

Miinta
6/14/19, 9:32 PM
#172

#171 jag ser två streck! :D

Andersson95
6/15/19, 7:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#173

Jag tycker mig se två streck

Snorhyveln
6/15/19, 8:11 AM
#174

så här vart testet i morse 😳 ???

Annons:
Snorhyveln
6/15/19, 8:11 AM
#175
Snorhyveln
6/15/19, 8:12 AM
#176

så här vart testet nu imorse 😳 ???

Snorhyveln
6/15/19, 8:13 AM
#177
Snorhyveln
6/15/19, 8:13 AM
#178
Snorhyveln
6/15/19, 8:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#179

så här såg testet ut nu på morgonen 😳 ???

Andersson95
6/15/19, 8:15 AM
#180

#179 jag ser definitivt två streck på din :)

Snorhyveln
6/15/19, 8:59 AM
#181

de är et CB testa tidigt och idag är jag på Bim-4.. så de ska ju vara ett sträck i stora rutan. Jag tycker jag ser mig ett svagt ett. mkt tydligare i verkligheten. men ni ser ett sträck?

Annons:
Verna
6/15/19, 9:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#182

#171 #179 Jag ser streck på era test! För mig var det inga tvivel… Tårarna bara rinner <3 Min första graviditet <3

Snorhyveln
6/15/19, 9:16 AM
#183

Det är ett CB testa tidigt och idag är jag på bim-4… och jag tycker mig se ett svagt sträck i stora rutan (ska bara vara ett sträck och ej pluss) ser ni det också? 😬

LoppanAb
6/15/19, 9:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#184

Morgonens test, visar inte ens ett skymt av ett sträck tyvärr… bara att invänta mensen hrär på cykeldag 52…

Snorhyveln
6/15/19, 11:32 AM
#185

#182 tog du testet på BIM?

Nikki87
6/15/19, 12:43 PM
#186

#182 mitt såg ut som ditt lnnan det torkat helt hur såg ditt ut efter sen efter 15 min typ försvann det eller var det kvar?

lizz89
6/15/19, 3:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#187

Vad tror ni?

lizz89
6/15/19, 3:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#188
Annons:
lizz89
6/15/19, 3:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#189
lizz89
6/15/19, 3:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#190
Verna
6/15/19, 5:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#191

#186 Såhär såg mitt test ut vid olika tider! Först var det starkt men ju längre tid som gick så bleknade strecket, redan efter 15 min. Om du fick liknande streck som mig så säger jag grattis!! 😊

Verna
6/15/19, 5:18 PM
#192

#185 Jag tog testet på Bim-6 😊

Verna
6/15/19, 5:18 PM
#193

#185 Jag tog testet på Bim-6 😊

Melissa123
6/15/19, 7:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#194

Är utomlands igen…därför sådant test…..testa tidigt. Kan skymta ett svagt andra streck

Nikki87
6/15/19, 7:43 PM
#195

#191 åh tack så mycket såg ut som mitt fast mitt var inte riktigt lika starkt som din 5 min ditt efter 2 min såg mitt mer ut efter 5min. Testa med vanliga rfsu i dag men vart jätte svagt. Men mitt har stegrat sen i måndags är på BIM +14 är låg hormonare sen har det vart mycket med olycka etc min man blivit påkörd av lastbil för 4 veckor sedan så bm sa att det kan påverka. Mne ett positivt är positivt säger hon. Även om det är svagt. Min tredje graviditet känner att jag är tvär gravid, men är låg hormonare. Tack lycka till till dig 🤗🌹

Annons:
Verna
6/15/19, 7:55 PM
#196

#195 Det var så lite så! Ja jag håller med barnmorskan, så tydligt streck kan man ju inte få om man inte är gravid 😉 Vad tråkigt att höra om din man, hoppas att allt kommer att gå bra för din familj 🌹 Tack så mycket jag är överlycklig och hoppas nu bara på att den lille vill stanna 😍

Snorhyveln
6/16/19, 8:09 AM
#197

Den här tog jag nyss 08.00.. så de verkar vara ngt på G!! Är på bim-3 och de blir starkare för varje dag 😆😆😆

Snorhyveln
6/16/19, 8:09 AM
#198
Snorhyveln
6/16/19, 8:10 AM
#199

Den här tog jag nyss 08.00.. så de verkar vara ngt på G!! Är på bim-3 och de blir starkare för varje dag 😆😆😆

Snorhyveln
6/16/19, 8:10 AM
#200
Snorhyveln
6/16/19, 8:11 AM
#201
Snorhyveln
6/16/19, 8:12 AM
#202

Den här tog jag nyss 08.00.. så de verkar vara ngt på G!! Är på bim-3 och de blir starkare för varje dag 😆😆😆

Annons:
Snorhyveln
6/16/19, 8:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#203

Den här tog jag nyss 08.00.. så de verkar vara ngt på G!! Är på bim-3 och de blir starkare för varje dag 😆😆😆

Sava
6/16/19, 9:07 AM
#204

Absolut! Och så tidigt som BIM-3 dessutom! Härligt, grattis:-D

Snorhyveln
6/16/19, 11:07 AM
#205

Vad bra, då ser jag inget syne?! 🤣 Jämt när jag varit så nyfiken innan BIM så har de alltid varit blanka och först börjar visat ngt alls efter BIM.. så de här är egentligen otroligt 😆

Dobido95
6/16/19, 11:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#206

Kan ett helt paket med rfsu visa fel? (Vara fel på testen eller något?) Jag känner mig gravid. Mens är 8-13 dagar sen. Tagit 7 rfsu som var negativa samt en cb early som ochså va negativ. (Under 2v nu) Morgonens 😪

Svart ängel
6/16/19, 1:39 PM
#207

#206 Då är det nog bara mensen som strular tyvärr, alternativt att du är låghormonare och därmed plussar långt senare.

Melissa123
6/16/19, 2:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#208

Kan vara nått på g

Melissa123
6/16/19, 2:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#209
Annons:
Snorhyveln
6/16/19, 3:52 PM
#210

#209 Tycker att jag ser ett svagt andra sträck där!! Testa igen imorn eller tisdag så är de säkert starkare 🙌🏻

Snorhyveln
6/16/19, 3:52 PM
#211

#209 Tycker att jag ser ett svagt andra sträck där!! Testa igen imorn eller tisdag så är de säkert starkare 🙌🏻

LoppanAb
6/16/19, 4:31 PM
#212

Vad ser ni?

LoppanAb
6/16/19, 4:32 PM
#213
LoppanAb
6/16/19, 4:32 PM
#214
LoppanAb
6/16/19, 4:33 PM
#215

?

LoppanAb
6/16/19, 4:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#216

Vad tror ni?

Annons:
Sava
6/16/19, 4:37 PM
#217

#216, jag tycker att jag ser ett streck:-D

Nikki87
6/16/19, 7:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#218

Suttit och granskat mitt test i måndags och det ifredags, är detta lite stegring på 4 dagar är lite orolig när lala andras stegrar bra. Fick neg på cb digitalt vecko indikator idag.. Hjälp mig tjejer…

Nikki87
6/16/19, 7:33 PM
#219
Nikki87
6/16/19, 7:34 PM
#220

Här är redigerat bild

Nikki87
6/16/19, 7:34 PM
#221
Nikki87
6/16/19, 7:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#222

Svårt å få med bilden tydligen

Svart ängel
6/16/19, 7:57 PM
#223

#222 Har du kommit förbi BIM eller har du testat innan beräknad mensdag? Jag tänker att om CB vecko visar negativt så kanske det var en sk kemisk graviditet?

Annons:
Nikki87
6/16/19, 8:10 PM
#224

#223 jag är på BIM +14 bm sa att man kan ha lågt hcg huvudsaken är att det är stegring på testen

Svart ängel
6/17/19, 7:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#225

Tog ett test nu på morgonen. Bim-1 eller -2. Använt conceive plus denna månad så nu hoppas jag det äntligen ska hända nåt efter 13 månaders försök. Någon som ser nåt litet streck? Tycker mig ana ett väldigt väldigt svagt streck i verkligheten, men det är nog bara ett spökstreck. 😅

Svart ängel
6/17/19, 7:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#226

Detta är efter 10 min. Tog ett test igår också men då fanns det inte en tillstymmelse till skugga eller streck. Gud vad man stirrar sig blind! 😅

Melissa123
6/17/19, 8:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#227

BIM på torsdag…nu ska jag vänta och se om mensen dyker upp

Jannab
6/17/19, 2:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#228

Inget va?

Svart ängel
6/17/19, 3:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#229

Brukar Lloyds testa tidigt-test ge spökstreck? Någon som vet? Ser ett svagt streck eller skugga på det här testet.

Svart ängel
6/17/19, 3:16 PM
#230

#228 Jag ser något svagt på ditt! :)

Annons:
em92
6/17/19, 4:22 PM
#231

#229 Jag ser ett svagt streck!

lizz89
6/17/19, 4:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#232

Någon som ser?

lizz89
6/17/19, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#233
lizz89
6/17/19, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#234
lizz89
6/17/19, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#235
lizz89
6/17/19, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#236
Preggoo?
6/17/19, 6:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#237

Alltså…. hmm.. Måste vara ogiltigt???? Såg ut som det var ett hack i det först, det var det inte. Men det är ju snett?? Haha, vaaaarför händer sånt här jämt mig!!😂

Annons:
Preggoo?
6/17/19, 6:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#238

Alltså…. hmm.. Måste vara ogiltigt???? Såg ut som det var ett hack i det först, det var det inte. Men det är ju snett?? Haha, vaaaarför händer sånt här jämt mig!!😂

Snorhyveln
6/17/19, 7:18 PM
#239

Nu har jag testat igen precis… idag på Bim-2.. tog testet efter att ha hållit mig i ca 3-4 timmar nu på eftermiddagen 19.00. De här är ett apotekets graviditetstest, gills de om de är svagare än kontrollsträcket? 😳

Snorhyveln
6/17/19, 7:18 PM
#240
Snorhyveln
6/17/19, 7:18 PM
#241
Snorhyveln
6/17/19, 7:18 PM
#242
Snorhyveln
6/17/19, 7:20 PM
#243

Nu har jag testat igen precis… idag på Bim-2.. tog testet efter att ha hållit mig i ca 3-4 timmar nu på eftermiddagen 19.00. De här är ett apotekets graviditetstest, gills de om de är svagare än kontrollsträcket? 😳

Snorhyveln
6/17/19, 7:20 PM
#244

Nu har jag testat igen precis… idag på Bim-2.. tog testet efter att ha hållit mig i ca 3-4 timmar nu på eftermiddagen 19.00. De här är ett apotekets graviditetstest, gills de om de är svagare än kontrollsträcket? 😳

Annons:
Snorhyveln
6/17/19, 7:20 PM
#245
Snorhyveln
6/17/19, 7:21 PM
#246
Snorhyveln
6/17/19, 7:21 PM
#247
Snorhyveln
6/17/19, 7:21 PM
#248
Snorhyveln
6/17/19, 7:23 PM
#249

Nu har jag testat igen precis… idag på Bim-2.. tog testet efter att ha hållit mig i ca 3-4 timmar nu på eftermiddagen 19.00. De här är ett apotekets graviditetstest, gills de om de är svagare än kontrollsträcket? 😳

Snorhyveln
6/17/19, 7:24 PM
#250
Snorhyveln
6/17/19, 7:24 PM
#251
Annons:
Snorhyveln
6/17/19, 7:24 PM
#252
Snorhyveln
6/17/19, 7:24 PM
#253
Snorhyveln
6/17/19, 7:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#254
Snorhyveln
6/17/19, 7:25 PM
#255
Snorhyveln
6/17/19, 7:25 PM
#256
Svart ängel
6/17/19, 7:33 PM
#257

Ja det är klart det gör. Det där ser positivt ut tycker jag :)

Preggoo?
6/17/19, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#258

Spökstreck?

Annons:
Svart ängel
6/17/19, 10:18 PM
#259

#258 Jag ser ganska tydligt! Ser brett och färgat ut vilket borde båda gott.

Preggoo?
6/17/19, 11:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#260

#259 kul att du också ser!! Vet att man inte ska hålla på och redigera men kunde inte riktigt låta bli.. Visst är det helt klart något där?? Må det bara inte vara ett spökstreck. ☹️

Hoppaspåbebis
6/17/19, 11:06 PM
#261

#260, jag ser också! Även på inlägget 258..!:)

Melissa123
6/18/19, 10:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#262

BIM -2 idag Hittade clearblue test i landrt jag är i men det är så svårläst. Verkar ändå inte vara något

Melissa123
6/18/19, 11:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#263
Preggoo?
6/18/19, 11:16 AM
#264

#263 Ser inget tyvärr.. :(

Svart ängel
6/18/19, 4:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#265

Lloyds tidiga test. Detta var tydligen bara ett spökstreck, om någon är nyfiken. Fick likadana streck två dagar i rad (jag ser rosa färg i dom), men började blöda nyss. Undviker Lloyds tester hädanefter.

Annons:
Sezicici
6/18/19, 4:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#266

Hej, är på BIM -5, Är osäker ifall det är ett spöksträck eller ett svag. Dålig fokus på bild kan försöka ta en bättre bild ifall det är svårt att tolka 🙏🏼

Sezicici
6/18/19, 4:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#267

Hej, är på BIM -5, Är osäker ifall det är ett spöksträck eller ett svag. Dålig fokus på bild kan försöka ta en bättre bild ifall det är svårt att tolka 🙏🏼

lizz89
6/18/19, 5:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#268

?

Malin9305
6/18/19, 5:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#269

Hej.
Vad tror ni, gravid eller ej?
Skall egentligen få mens imorgon och testet är taget kl 13.

Malin9305
6/18/19, 5:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#270

Mens beräknas imorgon, testet taget idag kl 13. 
Gravid eller ej?

Malin9305
6/18/19, 5:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#271

Vågar man hoppas på en graviditet?

Mara-Bell
6/18/19, 6:04 PM
#272

#271 Jag säger klart positivt, grattis 😊

Annons:
Sezicici
6/18/19, 6:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#273

???

Sezicici
6/18/19, 6:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#274

???

Mara-Bell
6/18/19, 7:06 PM
#275

#274 Tycker tyvärr det ser ut som spökstreck, jag fick liknande smaka streck förra månaden, och då var jag inte gravid. Men kan inte vara helt säker såklart 🙂

Malin9305
6/18/19, 7:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#276

Kan detta vara ett plus? Skall egentligen få mens imorgon och tog testet vid 13 tiden. Ps, hur hamnar man högst upp på listan, jag kommer längst ner.. har jag en fel inställning? Är helt ny här inne..

mollyt
6/18/19, 7:59 PM
#277

#276 jag tycker att ditt test ser positivt ut! Alla nya inlägg kommer sist i tråden. Om du tittar via mobilen kan du klicka på pilen så kommer du ner till slutet, annars klickar du på fliken för ”olästa” för samma funktion på datorn.

ADyfverman
6/18/19, 10:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#278

Beräknad mens idag. Testade och fick detta, vad tror ni? Gravid?

Hoppaspåbebis
6/18/19, 10:58 PM
#279

#278, ja absolut! Det ser positivt ut, grattis!:)

Annons:
Rose143
6/19/19, 12:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#280

2 dagar innan BIM såg testet ut såhär ser något svagt men sen kom mensen 1 dag för tidigt…

Rose143
6/19/19, 12:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#281

Mensen varade 4 dagar men testade 4 dagar senare och strecket hade blivit starkare och det kom inom tid och är fortfarande kvar än idag. Ska ta ett digitalt men tänkte vänta till nästa vecka. Har ett missfall i bagaget…

Rose143
6/19/19, 12:35 AM
#282

Förövrigt skulle ha haft mens den 9 juni, min mens är väldigt kraftigt med mycket smärta den brukar oftast vara upp till 1,5 vecka, men denna gång så hade jag knappt ont och mensen var väldigt sparsam kom mest när jag va på toa. Förivrad tjej…

Rose143
6/19/19, 12:39 AM
#283

De 2 testerna tog jag ungefär 2 min efter varandra som ni kan se så är det den nedre jag tog först. Tog bege med eftermiddags kisset

ADyfverman
6/19/19, 7:10 AM
#284
ADyfverman
6/19/19, 7:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#285

Gjorde ett test igårkväll och ett nu på morgonen och de båda har sett ut såhär. Läser att även svaga streck ska kunna innebära att man är gravid men har själv så svårt att tro på det? Känns overkligt om detta faktiskt är sant?! Finns de fler som haft ungefär samma styrka på strecket och där de visat sig att ni sedan inte var gravida? Har ”mensvärk” och tror därför att den när som helst ska dyka upp och att detta är inbillning? Tacksam över att höra era åsikter/upplevelser <3

lizz89
6/19/19, 7:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#286

Osäker på när BIM är. Men tror att den är på lördag-tisdag.

Annons:
lizz89
6/19/19, 7:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#287
lizz89
6/19/19, 7:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#288
lizz89
6/19/19, 7:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#289
Verna
6/19/19, 8:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#290

Det är bara att invänta en blödning va? 😢

Verna
6/19/19, 9:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#291

Lyckan var kortvarig 😢

NinniH
6/19/19, 10:02 AM
#292

#290: Det ser tyvärr inte bättre ut. Beklagar, vet hur det känns. 😕


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Melissa123
6/19/19, 10:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#293

BIM -1 blir inget denna månad verkar det som

Annons:
Sezicici
6/19/19, 12:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#294

??help

Sezicici
6/19/19, 1:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#295
Nikki87
6/19/19, 3:32 PM
#296

#290 tycker jag anar ett streck på översta rfsu testet. Jag har fått svagt på vanliga rfsu nu de senaste 3 dagarna men stegrat lite för mig tog det till BIM +17 innan jag plussade på vanliga rfsu. Sen har det vart negativt ibland rekommenderar dig att använda samma test testa varannan dag kram på dig 😘

Nikki87
6/19/19, 3:32 PM
#297

#290 tycker jag anar ett streck på översta rfsu testet. Jag har fått svagt på vanliga rfsu nu de senaste 3 dagarna men stegrat lite för mig tog det till BIM +17 innan jag plussade på vanliga rfsu. Sen har det vart negativt ibland rekommenderar dig att använda samma test testa varannan dag kram på dig 😘

NinniH
6/19/19, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#298

Ganska tidigt ute, så än finns det tid för ett tydligt streck. Någon mer än jag som ser?


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

NinniH
6/19/19, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#299

Med blixt. Synd att min kamera inte låter mig komma mycket närmre utan att kvalitén blir urkass..


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Svart ängel
6/19/19, 4:06 PM
#300

#299 Lite svårt att se när det är taget på långt håll, men tycker mig ana nåt svagt! Spännande :)

Annons:
Snorhyveln
6/19/19, 6:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#301

Vad nojig man är.. Är på BIM idag och såhär såg testet ut på morgon + nu i eftermiddag.. Verkar som att jag är gravid?! Va knäppt..

Snorhyveln
6/19/19, 8:05 PM
#302

Men visst kan sträcken vara svagare än kontrollsträcket l ändå gälla? 🤔

Snorhyveln
6/19/19, 8:05 PM
#303

Men visst kan sträcken vara svagare än kontrollsträcket l ändå gälla? 🤔 Blir så osäker…

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: