Planerar barn

Hjälp jag förstår inte!!

2019-05-08 18:48 #0 av: Karlsson369

Jag har plusat svagt på gravid test. Jag har även frågat vänner och dom ser det med så inte bara jag. 2 dagar nu har det varit så och ska troligen ha mens snart. Men jag tycker det är för svagt för att vara pos kanske men samtidigt så ser man ju det verkligen där. Jag gick in och titta på en app för att se hur långt gången jag skulle vara och då va det v3+3. Så är det därför dom är så svaga? Med min som nu fick jag inte plussa förrän v 5+6. Så jag känner mig förvirrad... Det ända sättet att se det på bild är att zooma in och göra bilden mörkare.. Men man ser det tydligt i verkligheten...

vad ska jag tro? Känns ju inte troligt att få fel 2 dagar i rad på testen och dom är från 2 olika paket med. Men känns också inte troligt att det skulle vara något för att dom är så svaga som dom är... skulle varit glad med en till och hoppas att det är pos nu känner jag innerst inne.

Tog inte ens 2 min innan jag såg det sträcket och gjorde den är mörkare för att det ska synas på bild. Så den är inte gammal.

Anmäl
2019-05-08 19:46 #1 av: mollyt

Använd tråden för tolkning av test tack!

Att plussa i 3+3 är tidigt så vänta lite till och se om du får ett starkare resultat då om mensen inte kommit.

Anmäl
2019-05-08 20:59 #2 av: Karlsson369

Jag försökte med det men ingen svara där 😭 får se om några dagar igen 😫

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.