Annons:
Etikettallmänt
Läst 1167 ggr
Evitas
5/8/19, 10:25 AM

Tappa inte hoppet

Hej allihop! Jag brukar läsa en del i tolkningtrådarna (graviditetstest). Jag skriver det här inlägget som en uppmuntran till alla (mig själv inräknat) som kämpar/kämpat för att få barn. Jag testar alltid tidigast på BIM och nu senast så fick jag tre tydligt negativa resultat på RFSUs stickor. Det fanns inte minsta antydan till plus, varpå jag inte ens brydde mig om att ladda upp dem i tolkningstråden. Det fanns inget att tolka. Jag testade på BIM, BIM + 1 och BIM + 2. Sedan, på BIM + 3 tog jag ett digitalt test som visade "Gravid 1-2 veckor". Jag är nu gravid i v. 11, så det jag vill säga är att vi alla producerar olika mängd hormon olika snabbt, och tester kan nog skilja sig åt i känslighet. Så alla kämpar därute, tappa inte hoppet :) // Evita

Annons:
[Ellenpellen]
5/9/19, 8:03 AM
#1

Skönt att höra, gjorde ett test igår på bim-4 och fick negativt. Blev så ledsen och besviken, så att höra att fler fått negativt och sedan fått Positivt närmare BIM eller efter BIM ger mig hopp!

Rydén91
5/23/19, 8:33 PM
#2

Härligt att de har gått vägen😊 Här kämpar vi fortfarande gjort sen nov 2017

Evitas
11/17/20, 10:54 PM
#3

#2: Lite sen (eller ja, mycket sen) återkoppling. Mina negativa graviditetstest var en frisk, liten pojke som kom i början av år 2020 <3

Han är så otroligt mysig så jag kan knappt förstå vilken tur jag haft som fått honom <3 Han är så fin.

Återigen - tappa inte hoppet och tro mig, det är sannerligen värt ALL väntan när man väl får sitt barn <3

Kram till alla kämpar därute <3

Upp till toppen
Annons: