Allmänt om graviditet

Tappa inte hoppet

2019-05-08 10:25 #0 av: Evitas

Hej allihop!

Jag brukar läsa en del i tolkningtrådarna (graviditetstest). Jag skriver det här inlägget som en uppmuntran till alla (mig själv inräknat) som kämpar/kämpat för att få barn.

Jag testar alltid tidigast på BIM och nu senast så fick jag tre tydligt negativa resultat på RFSUs stickor. Det fanns inte minsta antydan till plus, varpå jag inte ens brydde mig om att ladda upp dem i tolkningstråden. Det fanns inget att tolka. Jag testade på BIM, BIM + 1 och BIM + 2. Sedan, på BIM + 3 tog jag ett digitalt test som visade "Gravid 1-2 veckor".

Jag är nu gravid i v. 11, så det jag vill säga är att vi alla producerar olika mängd hormon olika snabbt, och tester kan nog skilja sig åt i känslighet. Så alla kämpar därute, tappa inte hoppet :)

// Evita

Anmäl
2019-05-09 08:03 #1 av: [Ellenpellen]

Skönt att höra, gjorde ett test igår på bim-4 och fick negativt. Blev så ledsen och besviken, så att höra att fler fått negativt och sedan fått
Positivt närmare bim eller efter bim ger mig hopp!

Anmäl
2019-05-23 20:33 #2 av: Rydén91

Härligt att de har gått vägen😊
Här kämpar vi fortfarande gjort sen nov 2017

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.