Annons:
Etiketttredje-trimestern
Läst 2055 ggr
[Urfokus94]
2019-04-02 16:22

Vaxa sig i 9e månaden

Är det ngn tanke o gå till salong o vaxa sig mellan bena om man är I 9e månaden? Tänker oxå på risker (skulle gå till en bra salong dock) fattar de är Mkt smärta relaterat, ser inte mitt underliv längre och hade velat vara någorlunda hårlös där nere. Erfarenheter ngn?

Annons:
Bjallstal
2019-04-02 21:51
#1

Jag tror inte det ska vara några som helst bekymmer, men jag är inte insatt. Hade liten mage så rakade på känsla och kollade med spegel. Allt för min egen skull, trivs bäst så

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Urfokus94]
2019-04-02 22:33
#2

Ok spegel kanske vore bra om Man rakar sig. Ja jag har ingen gigantisk kula men tillräckligt att jag inte alls ser mitt underliv längre

Sarah
2019-04-03 00:55
#3

Hade jag vågat pga smärta så hade jag gjort det. Inför första förlossningen hade jag struntat i rakning för att jag inte orkade eller såg. Tänkte dessutom att stubb skulle vara otrevlig efter förlossningen så jag lät det växa. Fyyyyyfan, var sjukt jobbigt och smärtsamt med håret och stygn efter förlossningen. Svor över mig själv att jag inte tagit bort det. Tänkte vaxa inför andra förlossningen men vågade inte :p blev nyrakat och det funkade, men hade gärna sluppit utväxt den första tiden.

Mara-Bell
2019-04-03 07:39
#4

Jag vaxar var 6:e vecka, och gjorde även så hela graviditeten, gjorde kanske lite ondare än annars, men inte mycket. Enligt hon som vaxar mig är det ingen fara med att vaxa sig som gravid.

[Urfokus94]
2019-04-03 13:03
#5

Känns bara lite läskigt o vaxa sig i 9ee månaden men fattar det inte är ngn fara så. Jag har redan börjat på uppdraget o raka sig lär ta ett tag haha ser inget men fått bort en halv skog hittills Ingen bra idé detta

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
mollyt
2019-04-03 14:56
#7

Jag vaxade under hela min första graviditet, även nära inpå förlossningen.

Upp till toppen
Annons: