Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1419 ggr
Busfröken
2019-03-31 19:05

Panik, vi väntar en fjärde!

Hej! Jag tänkte höra om det finns några här som väntar eller redan har fyra barn? Hur klarar man det? Är det skitsvårt? Vi väntar nummer fyra här och jag går från att vara världens lyckligaste till att fullständigt ha panik.. De få som fått veta (det är fortfarande tidigt) har varit jätteglada men jag är ändå livrädd från och till.. Vore jätteskönt att få höra era åsikter och erfarenheter 🤗

Annons:
MonicaLagerquist
2019-03-31 19:23
#1

Det kommer att gå bra. Mina barn är stor nu men jag fick fem på barn lika många år och visst var det tidvis jobbigt men underbart också."Fuskde" och började med ett tvillingpar så jag har aldrig haft bara ett barn,

Stolt ägare till fem La permer

_Fisken
2019-03-31 19:24
#2

inga större problem. När man passerar en till två märks det men två eller fler var smärtfritt. De roar varandra….eller nyper.. Ha ha.

Aftonstjärna
2019-03-31 20:40
#3

Jag tycker att det beror på hur gamla barnen är. När jag bara hade tre barn var det slitsamt en period: hade en nyfödd, en 1,5-åring samt en 3-åring. Sen när nr 4 kom nästan fyra år senare kändes allt mycket lättare. Nu är de 7,11,12 och 14 i år och jag väntar femman- en liten sladdis i juli. Denna gång känns det som om jag ska ha semester ett år. Alla barn i skolan, och bara jag & bebis hemma halva dagarna. De tre stora går fram och tillbaka till skolan själva, men måste tyvärr lämna/hämta 7-åringen eftersom han går på annan skola… Hur gamla är dina tre barn? :)

Bjallstal
2019-03-31 21:08
#4

Vi är fyra syskon, dock rätt utspridda med våra 27, 25, 20 och 12 år

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Busfröken
2019-04-01 07:48
#5

Tack för alla svar! ❤️❤️ #3 Vi har en 6-åring, en 4-åring och en 2-åring.. När bebis kommer så kommer äldsta nästan vara 7 och de andra två kommer att ha hunnit fylla 5 och 3.. 🙈

Upp till toppen
Annons: