Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 1153 ggr
Keepmovingforward
2019-03-04 07:23

Jag blir galen snart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter många timmars googlande och väldans mycket testande så valde jag att göra mitt första inlägg här. Jag hoppas att de hanmar rätt . Såhär är fallet; v försöker bli gravida, för fullt. Till våran hjälp har vi clearblue advanced digital ägglossningstest. I februari visade de sig vara maximal 12 och 13:e . Vi hade sex både för under och efter. Nu är min mens sen. 4 dagar. Detta har aldrig hänt mig tidigare. Och gravtesten är minst sagt tvivelaktiga . Medans clearblueaparaten säger ”inte gravid” . Torsdagen den 28februari(också de datumet som min mens skulle ha kommit) fick jag en blödning på toaletten. Var helt övertygad om att de var mens. Men de blev inget mer. Bara där och då. Sen puts väck . Okej . Ska inte skriva mer utan lägger upp några bilder . Den första från i lördags och resterande från idag . Snälla säg vad ni tror, jag vet inte alla längre . Med vänlig hälsning, förvirrad

Annons:
Ellaann
2019-03-04 11:59
#1

Jag har precis samma resultat på mina test, är 14 dagar sen och cb digital säger inte gravid. Inte minsta tecken på mens heller :( Det är hopplöst.

Keepmovingforward
2019-03-05 07:03
#2

Visst är det lustigt . Har ju läst att de kan hända , att man hoppar över mensen. Men när man samtidigt försöker skaffa barn är de ju så retligt. 😣 Men vad jobbigt för dig !! 14 dagar ?! Jusses.

Missmoles
2019-03-05 11:27
#3

Hej tjejer! Sitter i samma båt. Mensen är nu 10 dgr sen. Gjort ett svagt Lloyds test och 2 dgr därpå ett negativt CB digitalt. Klättrar snart i väggarna. 😳 Har ständiga mensvärk samt ömma bröst. Min gynDr säger jag ska vänta en vecka till och sen boka tid för UL.

Ellaann
2019-03-05 12:22
#4

Ja det är sjukt jobbigt. Och min har ALDRIG hoppat över.. några dagar hit och dit kan det självklart vara men inte såhär :(

Missmoles
2019-03-05 12:24
#5

Inte min heller. Dessutom så har jag mensvärk heeeela tiden. Blir galen snart 🙄

Ellaann
2019-03-05 15:44
#6

Förstår det :( Jag känner ingenting, sticker till ibland på olika ställen i magen, kände mig lite lustig idag vid lunchtid annars ingenting :(

Annons:
Keepmovingforward
2019-03-05 18:34
#7

Tjejer . Jag fick min mens idag 🤦🏻‍♀️ Inte vad jag helat önskade men får ta nya tag . Önskar er lycka till 🤗

Missmoles
2019-03-05 21:59
#8

#7 Hoppet dör sist😉👌🏽 Håller tummarna för dig! Här är det fortfarande ingenting. 😞

Ellaann
2019-03-06 12:37
#9

Åh vad synd men lycka till nästa gång :) Inget här än heller :p

Upp till toppen
Annons: