Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 1228 ggr
00pinklady00
2019-02-11 09:35

Nidblödning ?

hejsan vi vill gärna skaffa en till bebbe ..  och nu 7 dagar innan planerad mens så kommer de nån sorts flytning kan inte placera de ..   (förra graviditeten reflekterade inte jag nån nidblödning)

de är liksom genimskinlig med som röda små små strimmor .. 

de var ett mirakel med min son å bli gravid hoppas på att de kan ske igen .. men hur upplevde ni era nidblödningar snälla hitt me med allt ingens tanke är för liten .
de var igår de började komma och har som svar molnande ont men inte ont ont liksom

Annons:
Linnsanhej
2019-02-13 14:39
#1

Jag är på bim-2. Fick ca 8 dagar efter ÄL en rosaröd liten blödning. Mest som en färgad flytning. Nu sen ett par dagar tillbaka har jag till o från blött lite rosabrunt. Hoppas på fästblödning och att mensen inte kommer. Uppdatera gärna när du testad sen :)

Marialinnea123
2019-02-14 01:06
#2

Blir tokig på förväntningen man har inför varje mens. Är på bim+1 och fick igår en ljusrosa flytning som efter allt jag läst lät som en nidblödning. Under resten av dagen kom ingenting. Men nu idag har det övergått i lite mörkare röda, fortfarande tunna. Vad tror ni? Blir lika besviken varje gång det blir negativt..

Upp till toppen
Annons: