Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 1081 ggr
missGlenda
1/16/19, 12:14 PM

Molverkar och stickningar försvann vecka 10

HEJ,

Gravid till mitt första barn :)

Har någon upplevt att molvärk och ligamentsmärtor bara försvunnit över natten? har haft kraftiga ligamentsmärtor, fog lossning och molvärk. Har inte känt något nu på 5 dagar. Är otroligt orolig. Är i vecka 11, 10+4 nu. :(

<3

Annons:
LaSadie
1/16/19, 1:52 PM
#1

Det kom och gick för mig. Molvärken lugnade sig efter några veckor, ligamentsmärtorna kom i början bara när jag rört mig mycket och försvann över natten. Foglossningarna kom först i slutet av graviditeten och var i början hanterbara så länge jag inte rörde mig, men sista månaden var de konstanta.

[Kijsen]
1/16/19, 2:02 PM
#2

Typ alla symptom försvann över en natt för mig i vecka 10. Illamående och molvärk. Var superrädd för ett MA, men på inskrivningsmötet med BM lyssnade vi på hjärtat och det lät fint :)

missGlenda
1/16/19, 2:41 PM
#3

Känns så mycket tryggare nu! Tack för svar, 3 veckor innan KUBen, man hoppas på att det lilla livet rör sig då :)

missGlenda
1/16/19, 2:43 PM
#4

#2 kom de tillbaka sen? och efter hur länge?

LaSadie
1/16/19, 3:53 PM
#5

Fel tråd…

[Kijsen]
1/16/19, 10:01 PM
#6

#4 illamåendet kom inte tillbaka men växtvärken kom o gick under hela grav typ :) kan inte minnas hur lång tid eller så

Annons:
missGlenda
1/18/19, 10:15 AM
#7

Har fått tillbaka svagt molande och stickningar idag efter 7 dagar av inget! Känns så himla skönt på något sätt även om det är obekvämt <3 Ska på ultraljud kub om lite mindre än 3 veckor, är redan nervös..

Miss autumn
1/19/19, 4:02 PM
#8

Jag kände en väldig växtvärk i livmodern första veckorna. Sen ingenting alls i 3 veckor. I slutet på vecka 10 kom växtvärken tillbaka. Antar att det är normalt att det kommer och går 😊

Upp till toppen
Annons: