Annons:
Etikettallmänt
Läst 845 ggr
Förvirrad95
1/5/19, 8:12 AM

Missfall?

Vaknade av att jag blödit ner halva sängen. Hade /har fortfarande riklig blödning samt vääääldigt ont i magen å bak mot ryggen. Kan knappt ligga ner typ. Kan det vara tidigt missfall? 7 dagar sedan jag hade samlag sist.

Annons:
Sarah
1/5/19, 9:05 AM
#1

Om du tror att du kan blivit gravid för 7 dagar sedan så är det för tidigt. Ägget har isf knappt ens fäst. Låter mer troligt att det är en riklig mens. Om du inte blivit gravid tidigare.

Nathalie_s_
1/6/19, 8:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hejsan jag gjorde ett gravtest ibörjan av december men det såg negativt ut, jag tyckte mig se nånting men de gick inte att få med på bild. Sen började jag blöda så då tänkte jag att mensen kom. Men jag blödde i ungefär 10 dagar som jag inte annars gör vid mens men tänkte att den kanske krånglar eftersom att jag ammar. Men nu för några dagar sen har jag börjat må lite illa samt haft som mensvärk och tog ett test i fredags och det var JÄTTE posetivt. Och på digitalt stog de 3+. Kan det vara så att jag var gravid trots att jag blödde eller fick jag ett missfall men då borde väl testet inte vara såhär starkt nu?

mollyt
1/7/19, 9:11 AM
#3

När blödde du (slutade blöda) och när tog du testet? Jag har fått negativa tester ganska direkt dyrt att jag slutat blöda. Men det finns dem som har hormon på högre nivåer länge efter ett missfall också.

Nathalie_s_
1/7/19, 10:55 AM
#4

#3 Jag blödde från 9 dec till 21dec och gjorde testet nu den 4 januari

Upp till toppen
Annons: