Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 1817 ggr
Aww90
12/26/18, 6:29 PM

Ökad symtom efter missfall

Jag har antagligen fått ett missfall förra veckan . Jag hade inte mycket till graviditet symtom men just idag har det ökat kraftigt. Är detta normalt eller bör man vara orolig och vad kan det egentligen bero på? Bör man kontakta barnmorskan imorgon ?! (Orolig tjej)

Annons:
Bjallstal
12/26/18, 6:32 PM
#1

Har du gjort ett nytt gravtest? Annars ring bm imorgon och gör test hos dem. Finns många som får blödningar, både engångs och regelbundna.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Aww90
12/26/18, 6:52 PM
#2

Nej,inte än. Inte kunnat få tag i något test idag men ska fixa imorgon. Kan man ha kraftigare blödning och värk (dock mindre än vid mens) utan att vara missfall?

MonicaLagerquist
12/26/18, 6:53 PM
#3

Ja

Stolt ägare till fem La permer

Livingthelife
12/27/18, 12:36 PM
#4

Jag hade inte mycket gravidsymptom heller! Hade lite halsbränna bara som jag kan få ibland. Och blödning kan man få utan att det är ett missfall. Men försök att få tag på ett test eller två och kolla med ett par dagar/1veckas mellanrum för att se om hormonerna stiger eller inte på stickan :) Håller tummarna för dig ❤️

[Thiah]
12/27/18, 2:10 PM
#5

Att symptomen ökar borde tyda på att hormonerna ökar. Vid ett missfall minskar hormonerna. Jag har blött, med båda barnen, I cirka v 7-8 med klumpar.

Upp till toppen
Annons: