Annons:
Etikettallmänt
Läst 2591 ggr
[Anna19944]
12/26/18, 12:19 AM

Gravid vecka 26 -Bilder!- Ingen mage :)!?

Är gravid i vecka 26 och såhär ser min mage ut,

Tycker ni jag ser gravid ut? jag tycker INTE jag ser gravid ut. Jag ser lite "småmullig" ut om något, jag bryr mig inte alls om en gravidmage faktiskt skönt om man slipper vet att bebisen mår bra. Men har dem flesta en stor kula vid vecka 26? vad är vanligast, hur hade du?

Annons:
Flaeder
12/26/18, 6:37 AM
#1

Man ser din livmoder tydligt när du ligger ner. Jag har aldrig egentligen kunnat se min när jag legat ner. Tvärt om syntes det istället tydligt att jag var gravid när jag stod upp, i vecka 26. Jag skulle gissa att det är ganska vanligt att en gravidmage syns i vecka 26, men det är inte onormalt att det inte syns alls eller minimalt heller. Alla kroppar är ju olika byggda, och det är fint tycker jag! :) Jag har övervikt och en pluffsig "degmage" som ickegravid. (Nu är den dock spänd och uttöjd som en ballong i vecka 38. 😂) Jag har tillsammans med övervikten också en lång överkropp, vilket i teorin gör att en graviditet bör synas sent på min mage. Meeen min graviditet syntes redan vecka 11. Det är sjukt olika för alla. Du har en fin mage hur som helst! 😀 Lycka till med graviditeten.

MonicaLagerquist
12/26/18, 9:35 AM
#2

Jag var och badad med min handikappade dotter iklädd baddräkt på onsdagen. På fredagen föddes min grabb sex veckor förtidigt. Sjukgymnasten som var med vid badet blev väldigt förvånad när jag ringde och sa att jag och dottern inte skulle komma och bada kommande onsdag pga att jag fått barn.Hon hade inte sett att jag var gravid.

Så det är väldigt olika.

Stolt ägare till fem La permer

Bjallstal
12/26/18, 10:04 AM
#3

Jag märkte inte att jag var gravid förrän i v 27/28. Fick kula runt v 32, nu är den rejäl i mina ögon, men man ska inte jämföra magen med andras. Den kommer när den kommer, så länge allt ser bra it hos bm är det inget att oroa sig för

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Upp till toppen
Annons: