Annons:
Etiketterköpsäljbyt
Läst 3509 ggr
mollyt
2018-12-11 11:14

(S) Progesteronkräm oanvänd

SÅLD!

Då jag trodde att jag skulle behöva smörja längre med krämen innan jag skulle bli gravid så köpte jag två fast jag inte behövde börja använda den andra. Finns det någon som skulle vilja köpa den? Köpt hos: https://www.mialundinshop.com/index.php?main_page=index&cPath=31 ”Progesteronkräm Female Balance Cream är en bioidentisk progesteronkräm. Krämen är för yttre bruk och smörjs in på områden med tunnare hud tex, insidan av armarna. Den kan användas av kvinnor i alla åldrar som besväras av PMS symptom, och kvinnor i förklimakteriet som besväras av vallningar, nattsvettningar och sömnproblem. Kvinnor som är i klimakteriet (lågt östrogen och ingen mens) mår ofta sämre av att anända krämen eftersom dessa kvinnor behöver både östrogen och progesteron. Kvinnor som använder östrogen behöver också receptbelagt bioidentiskt progesteron per vagina eller oralt för att förebygga livmoderscancer! Mia Lundin rekommenderar att ni inte använder krämen när ni tar östrogen eftersom det inte finns tillräckligt med forskning på progesteronkräm och förbyggandet av livmoderscancer. Läs mer om detta i Kaos i kvinnohjärnan eller på Mia Lundins forum: http://mialundin.websitetoolbox.com/ Mias rekommendation: 1/2-1 pump två gånger dagligen, dag 16-28 i menstruationscykeln. Det är viktigt att använda exakt dos så därför kommer denna progesteronkräm i en pump där varje pump ger dig exakt dosering av 20mg/dos.1 flaska innehåller 100ml, 76 pumpar per flaska jämfört med många andra progesteronkrämer som bara innehåller 60ml. Om du använder 2 pumpar per dag i två veckor per månad räcker denna flaska i 3 månader.” Ordinarie pris 269kr

Annons:
mollyt
2018-12-11 11:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
makeupduck
2018-12-11 13:42
#2

Hej! Jag vill gärna köpa, vad vill du ha för den? :)

mollyt
2018-12-12 22:09
#3

#2 jag skickar ett meddelande till dig!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: