Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1368 ggr
Flaeder
2018-11-28 09:50

Vilket märke är detta? Trosskydd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag gick igenom min röriga låda av blandade mensskydd, för att se över vad jag äger till specifikt efter förlossningen, som närmar sig med stormsteg. Jag hittade då ett jäääättemjukt härligt trosskydd, utan förpackning, så jag vet inte vad den heter. Jag vill ju köpa mer, haha! Är det någon som känner igen t.ex. pappret på baksidan som är blåblommigt, som kan berätta för mig vilket märke trosskyddet är av? :) Jag har tidigare handlat trosskydd av både Icas egna märke, always och apoteket, men tycker inte att det stämmer. Icas trosskydd är väldigt mycket styvare och hårdare, och det känns som att trosskydden skulle vara typ singelförpackade i plast om dem va från ett apotek (gissning). Jag har ett paket Always dailies fresh and protect, men dem e lite dekorerade med olika färger å mönster, så de känns inte som de skulle va nått från always heller. En löjlig fråga kan tyckas, men jag avskyr både bindor och trosskydd och blir superglad när ja hittar nått bekvämt ja trivs med! :)

Annons:
Flaeder
2018-11-28 09:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Dekorerad med stansat blommönster. Ser ut att va storlek normal.

Flaeder
2018-11-29 17:13
#2

Kanske nån som har erfarenhet av coops trosskydd vet? Köpte i panik trosskydd där en gång i tiden när jag var på resande fot nämligen. Kanske kan vara coops?

mollyt
2018-12-03 07:26
#3

Jag känner tyvärr inte igen dem, jag är dock ingen större förbrukare av trosskydd så jag har inte så mycket erfarenhet.

Upp till toppen
Annons: