Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 871 ggr
Bjallstal
2018-11-19 10:09

BF Januari 2019

Jag har bf 30/1. Någon annan här inne som också ska ha i januari?

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Livingthelife
2018-11-19 15:57
#1

Jag har bf 23 jan :)

Bjallstal
2018-11-19 19:46
#2

Mysigt. Hur mycket har ni fixat med grejer osv? Detta är vårt första och vi fick reda på att vi var gravida i vecka 27+3 ca

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Livingthelife
2018-11-19 21:35
#3

Oh! Jag har vetat sen jag första mensen inte skulle komma, vilken omställning för er! Min första också :) Vi har fixat en hel del faktiskt, så skulle hon komma nu så lär vi klara oss ett tag iallafall, men sen för hennes egen skull får hon gärna stanna och grädda till efter nyår. 😊 Har spjälsäng, babynest, kläder, badbalja, blöjor, tvättlappar osv.

Bjallstal
2018-11-24 08:11
#4

Som jag då, har också fixat det viktigaste. Vagnen ska bara komma med men den borde komma i början av nästa vecka. Jo det blev en viss omställning, men det sade bara boom och sedan var det super tydligt

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Flaeder
2018-11-25 07:49
#5

Inte långt kvar nu. Vecka 34 här. Jag har BF 11/1. :) Gud vad överraskande det måste varit att få reda på graviditeten så pass sent. Men allt känns bra ändå? Eller du blev lite skrämd av det plötsliga beskedet? Jag har ordnat allt redan. Vi har precis allt vi behöver till bebisen, BB-väskan är packad, och Förlossningsbrevet är skrivet. Jag själv behöver någon amningsöverdel bara känner jag, som kan va skön å ha när man har gäster, eller inte vill klä av sig för mycket offentligt om man skulle behöva akut amma när man e iväg. ;)

Bjallstal
2018-11-25 10:27
#6

Var väldigt skrämmande första två veckorna. Mest för att något skulle vara fel med henne. Men allt ser ut precis som det ska och vi ska fortsätta gå till spec mödravården för att hålla kolla på att förlossningen startar av sig själv när det väl är dags. BF är bara en uppskattning som är gjord baserad på hur stor hon är. Ingen vet ordentligt. Jag är fortfarande lite nojig, men det är jag med allt jah själv inte kan påverka. Sambon är lugn och vi längtar båda två 😊

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Upp till toppen
Annons: