Annons:
Etikettlivet-efteråt
Läst 906 ggr
Flaeder
11/4/18, 1:34 AM

App - Följa barnets utveckling

Det finns många appar där man kan följa just specifikt graviditeten. Nu närmar sig dock BF, och jag känner mig nyfiken. Jag vill gärna följa det nyfödda barnets utveckling via en app, när graviditeten har passerat. Vilken app ska jag välja? (Jag söker en app som funkar på en Android telefon.)

Annons:
[westerlind]
11/4/18, 7:44 AM
#1

Preglife ger uppdateringar om barnet även efteråt, och libero. Kanske kan vara nåt? (Vet dock ej om de fungerar till android!)

oh-la
11/4/18, 8:21 AM
#2

Jag anmälde bara förlossning i preglife med dottern så gick den över till utvecklingsversionen för barn. Har haft den nu tills dottern var två då den slutar uppdatera. Tycker den var kanonbra och gick igenom väldigt bra med både filmer och förklaringar och tips. Ovia har ju en också, men Ovia är ju ganska amerikansk i sin graviditetsapp så vet inte om jag är så intresserad för barnet. Tyckte preglife var kanon.

mollyt
11/4/18, 1:23 PM
#3

Jag har också gillat preglife, fast jag har den för iPhone men antar att det är samma innehåll för android. Jag skriver fortfarande anteckningar i den för dottern, sånt att minnas liksom typ första övernattningen hemifrån osv.

Upp till toppen
Annons: