Annons:
Etikettallmänt
Läst 862 ggr
Sandiy
2018-10-13 08:50

Behöver hjälp o råd!

Tog nyss ett gravtest som visade positivt! Vi har försökt 14 eller om de va 15månader. Grejen är att jag sedan jag hade ÄL gått o små blödit lite, kommer mest bruna flytningar. Så nu är jag rädd att de ska bli ett tidigt missfall :( Jag vet att man kan blöda vid graviditet(fick blödning i v8 förra graviditeten, men då kom allt på en gång sen inge mer). Usch denna oro.. Ska man höra av sig till bm eller nått o fråga om råd om blödningarna?

Annons:
Sarah
2018-10-13 09:05
#1

Finns inget någon kan göra om det är missfall på g. Tyvärr. Det enda du kan göra är vänta och se. Oroa dig inte dock, det är vanligt att blöda.

mollyt
2018-10-13 14:47
#2

Det är nervöst och jag förstår oron men det finns inget BM eller någon kan göra. Det enda ni kan göra nu är att vänta - se hur blödandet fortsätter och ta ett nytt test om några dagar och se hur det ser ut. Det är som sagt vanligt att man blöder utan att det innebär missfall.

Sandiy
2018-10-14 09:40
#3

Usch när hag va på toa så kom det en liiiten klump blod när ja torka mig :( Testet va svagare än igår men misstänker att de är för att de va ganska utspätt, o inte hade hållit mig länge alls. Vet att man inte kan förhindra missfall. Men nu vågar man knappt gå på toa.. när man försökt så länge så vill man verkligen att de ska va vår tur nu! :(

Sandiy
2018-10-14 12:15
#4

Äsch eftersom de inte kommer något mer blod eller nått så tänker jag att allt är som de ska :) tog ett till test som är snäppet starkare än igår :)!! Imorgon ska jag köpa ett digitalt. Illamåendet smyger sig på, precis i samma dag som förra graviditeten! Dessutom är ja så törstig konstant o de va ja sist med. Däremot har jag varit rätt yr när jag inte ätit på några timmar. I torsdags höll ja på o svimma. Vet inte om de är pga graviditeten.. ?

SandraN92
2018-10-15 12:43
#5

För att ge lite hopp så kan jag säga att när jag var gravid med min son hade jag rätt så kraftiga blödningar i början av graviditeten men för oss gick det bra ändå :) Hoppas allt löser sig för dig :)

Börjar_nu
2018-10-16 12:39
#6

Hade bruna flytningar och ibland röda ett par dagar i rad i olika omgångar i flera veckor. Allt är bra här i alla fall :) är i v 23 nu :)

Annons:
mollyt
2018-10-18 09:14
#7

Hoppas det bara var en liten blödning! Jag håller tummarna!

Sandiy
2018-10-18 09:18
#8

Det har inte kommit några blödningar alls nu :) tror de sluta helt dagen efter BIM! Ska till bm nästa vecka så ska kolla med henne då.

Upp till toppen
Annons: