Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 1374 ggr
Cccaroline
2018-09-27 16:01

Märkliga tester...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett litet dilemma… De senaste 2 dagarna så har jag testat mig med tidiga gravtest. Varje gång har jag tagit med morgonurin, och testet har då visat negativt. Men jag bestämmer mig för att göra ett nytt test ca 2 timmar senare både igår och i förrgår och får då svagt positivt. Jag har även testat med apotekets stav och ett digitalt clearblue som såklart visade negativt. Jag testade ett testatidigt idag igen på morgonurin som visar negativt. Jag har inte en aning om när min mens ska komma heller, då den tydligen blivit lite oregelbunden…. Senaste mensen jag hade var 2:a augusti. Jag har aldrig aldrig fått 2 streck när jag testat annars och jag är så nojig att de e nånting som e fel eller att de bara e knas. Någon som varit med om liknande att man inte plussat på morgonurin utan lite senare? Bifogar bild på de tester som togs igår.. ett negativt o ett svagt positivt.

Annons:
mollyt
2018-09-30 22:00
#1

Jag har fått negativt test på morgonen och ett positivt senare samma dag. Om det är vad du frågar efter.

autofyll
2018-10-01 07:14
#2

Håll dig till tråden för att analysera tester. Det går inte att alla som misstänker graviditet startar egna trådar. Det svämmar över av dom då.

RoxannaS
2018-10-02 15:55
#3

#2 Kan dock rycka att denna tråd är okej då det är bredare fråga än bara om det är positivt eller inte.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Thiah]
2018-10-02 16:31
#4

Ja det finns dom som testat "bäst" på annan tid än just morgonen. :)

Upp till toppen
Annons: