Annons:
Etikettförsta-trimestern
Läst 2557 ggr
[someoneinthisworld]
9/12/18, 8:32 PM

gravid illamående - försvann bara? va?

från att ha spytt upp allt i veckor blev mitt illamående helt stabilt. Mår typ egentligen inte illa längre slutade må illa i vecka 9, (snart 10 dock) är fortfarande i vecka 10 nu, en så drastisk förändring som jag njutit av känner mig inte lika påverkad av lukter och allmäna saker som gjorde livet fruktansvärt jag vet jag borde njuta, men förutom en svullen mage känner jag mig inte gravid alls. Hur var det för er med illamåendet? har hört detta kan vara tecken på missfall. Vill inte höra skräckhistorier, har du haft ett missfall berätta gärna det (utan att lägga till massoor av detaljer) och om det gått bra för dig får du ännu mer gärna berätta det. //nojjig kanske? 

Vet ingen här är synsk kan ju vara vad som helst får framtiden utvisa, ville bara se vad som är normalt.

Annons:
Amoz
9/12/18, 8:43 PM
#1

Kan vara de så kallade spökveckorna då symptomen plötsligt minskar/försvinner. Rätt många som skriver om det på nätet så verkar hyfsat vanligt :)

autofyll
9/13/18, 7:38 AM
#2

Säger som ovan, spökveckor :)

[someoneinthisworld]
9/13/18, 10:43 AM
#3

Finns det ngt engelskt ord för spökveckorna? Försöker hitta sökresultat på det på Google på engelska Tack för svar

[Kijsen]
9/28/18, 11:10 PM
#4

Jag mådde illa hela dagarna mellan vecka 7 och 10, vaknade en dag och allt illamående var borta. Blev också väldigt fundersam då jag läst att det kunde vara tecken på missed abortion. Men allt var bra och idag är han 1 år :) lycka till!

Upp till toppen
Annons: