Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 738 ggr
Wiwi2
9/12/18, 10:06 AM

Positiv sen negativ?

Någon mer som har fått positivt sen negativ? Jag fick min positiv den 8 augusti då min mens förväntades att komma och nu är den 5 dagar försenad och jag tog ett nytt prov men den visa inte lika stark positiv samt att små blödning har kommit men inte riktig som mens eller missfall?

Annons:
OlgaMaria
9/12/18, 10:13 AM
#1

Kan ju vara missfall på G men kan också hända att allt är okej. ❤️

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Wiwi2
9/12/18, 10:16 AM
#2

#1 tråkigt då 😔. Men har inte alls ont i magen eller ryggen. Sen att det blöder putte lite 🤔. ( har haft missfall 2 gånger innan och har då haft besvär av det men inte denna gången)

Aftonstjärna
9/12/18, 11:07 AM
#3

Japp, har tyvärr fått test som inte blivit starkare. Graviditeten har inte utvecklats. Tydligast BIM -1, och sen var strecket supersvagt i v 4+3 då jag börjat blöda. Jag fick tyvärr missfall, hoppas att det inte är så för dig! Mina missfall har börjat på olika sätt; bruna flytningar, eller rött blod direkt. Det enda gemensamma var att de varit smärtfria. Har inte blött mer än en vanlig mens, om man bortser från mitt första missfall. Sen har jag dock läst solskenshistorier där folk blöder, har svaga test men lyckats ändå. Så jag håller tummarna!

Wiwi2
9/13/18, 5:57 PM
#4

Blev Missfall :(

OlgaMaria
9/13/18, 8:35 PM
#5

Beklagar ❤️

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: