Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 2351 ggr
suur
2018-09-10 18:02

Blödning vid BIM ( varning för äckelbild)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försöker att bli gravid. Så BIM idag. Var på toaletten vid ett tiden idag, torkade mig och då var det lite ljusrosa på papperet. Satte in en tampong och tog ut den sen när jag kom hem.. men det konstiga är att det knappt är något blod på tampongen nu vilket som är supermysko. Vad är det som är fel?!

Annons:
Onskanomfemman
2018-09-10 18:54
#1

Mensen kanske är på ingång. Gå till läkaren om du tror något är fel. Eller lättast ta ett gravidtest så får du veta. Vi vet inte.

autofyll
2018-09-10 19:24
#2

Vad är det som är fel? Tja, din mens har inte kommit och du använder en tampong i onödan?

EjNot
2018-09-10 19:50
#3

Ta ett gravtest imorgon bitti:) Lite blod är vanligt i början av en graviditet. Så antingen är det det, eller så håller du på att få din mens.

suur
2018-09-10 19:55
#4

Felet är att jag fick en blödning innan idag.. och några timmar senare var det inget på tampongen. ( Vilket jag aldrig har varit med om innan) Förlåt mig att man frågar andra om lite hjälp om att lista ut vad det kan vara …

[Devya]
2018-09-11 13:41
#5

Har haft samma sak tidigare och lade också in en tampong med det där som resultat. Mensen kom först någon dag senare av någon orsak.

teezan
2018-09-11 14:09
#6

Min mens kan ibland vara seg på att komma igång ordentligt, så kan få lite blod först för att senare upptäcka att det knappt kommit något, för att ytterligare en tid senare blöda som vanligt. Kanske är något sådant som hänt? Har det kommit något mer än?

Annons:
Upp till toppen
Annons: