Annons:
Etikettbarnlängtan
Läst 1632 ggr
Jessi99
8/9/18, 2:42 PM

19 längtar så det gör ont

Hej jag är 19 år och min barnlängtan är så himla stor, vill inget hellre än att bli gravid. Och dessutom har jag ett hopp uppe nu då jag är i BIM 9, jag har tagit test innan men det var i BIM 2 och jag kollade inte noga på testet men det visade negativt. Nu tänkte jag kolla igen men ska jag vänta tills imorgon och ta det på morgonen eller på kvällen idag? Har haft oskyddat sen jag slutade med p piller vilket var för ett år sedan😍🙏🏼

Annons:
SimsBrooke
8/9/18, 2:46 PM
#1

Den bästa urinen är ju morgonen att göra ett test på =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jessi99
8/9/18, 2:49 PM
#2

Åh okej då ska jag försöka låta bli ikväll😅☺️

Missmagi
8/9/18, 3:17 PM
#3

Å jag vet hur nyfiken man kan vara :) så om du kan försök att hålla dig ifrån att kissa i ca 4 timmar innan testet så kan du testa ikväll. Är du i BIM +9 så borde de visas nu. Men allra bäst är ju morgonurin då urinen är som mest koncentrerad o högre hcg värde syns. lycka till!

RoxannaS
8/9/18, 3:52 PM
#4

Lycka till! :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
mollyt
8/9/18, 7:10 PM
#5

Alla har inte högre nivå av hcg på morgonen - även om det är vanligast. Jag förstod inte riktigt om du räknar dagar till eller efter BIM. Har du jämn menscykel?

sophiedorothea
8/10/18, 2:29 PM
#6

Hur har det gått? =)

Annons:
Jessi99
8/18/18, 10:57 AM
#7

Vanligtvis så är min cykel väldigt regelbunden, det visade inget vad jag såg när jag tog testet men min mens är nu 18 dagar sen och jag tänkte vänta tills det har gått tre veckor innan jag tar ett nytt test =)

sophiedorothea
8/18/18, 3:48 PM
#8

#7 Det låter som en bra ide. Det kan ju tid innan det visar någonting!

Upp till toppen
Annons: