Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 2587 ggr
Jandersson
2018-08-03 21:00

Pos & neg test.. FÖRVIRRAD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade tidig ÄL denna månad som kom CD11. Åt Bidrottninggele & rosenrot denna månad med. Men fick för mig att testa mig innan BMI för mådde små dåligt & sov knappt. Fick två svaga streck på tre test, sen negativt på 2 stycken av samma test som jag använde mig (RFSU testa ofta) & negativt på (RFSU testa tidigt) Jag är bim+4 nu & är så förvirrad. Var det en kemisk graviditet? Har använt mig av rfsu förr & har aldrig fått spökstreck under 3 år

Annons:
Jandersson
2018-08-03 21:01
#1

Samt dessa som var blanka tydligen

Jandersson
2018-08-03 21:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Jandersson
2018-08-03 21:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
Tassen94
2018-08-03 21:13
#4

Kan ha varit en kemisk graviditet ja.. Svårt att veta :/

mollyt
2018-08-04 06:30
#5

Om du får mens så blir det väl en kemisk graviditet eftersom du fick utslag på testerna först? Fast då ska väl mensen komma på förväntad BIM alltså att mensen kom som vanligt men du hann testa positivt före det. Om du får för senad mens så är det väl ett tidigt missfall? Eller misstolkar jag din fråga?

mollyt
2018-08-04 06:32
#6

Det kan ockaå vara så att urinen varit mer utspätt de senare testerna än de tidigare (alla har inte högst hcg på morgonen) och att starkare positiva test kommer längre fram om du är låghormonare. Så länge du inte börjar blöda/får ont skulle jag ändå inte tänka att det är missfall bara för att testerna är svagare.

Annons:
Aftonstjärna
2018-08-04 09:19
#7

En kemisk graviditet är inte endast att man får utslag på test före BIM, och sen får blödning på BIM. En kemisk graviditet är en graviditet som endast kan ses på graviditetstester (eller blodprov). Som inte kan bekräftas via ultraljud pga av att det är för tidigt. Så en kemisk graviditet är det väl ca före v 5 och 6. Har man fått positivt på graviditetstest är det missfall vid blödning, inte mens. Man kan få missfall både före och efter BIM. Testerna kan vara svaga eller starka. Blir testerna inte starkare inom en vecka skulle jag tyvärr misstänka att graviditeten inte utvecklas. Håller tummarna!

Jandersson
2018-08-04 11:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Temperaturen håller sig hög iaf 😄👍🏼

Jandersson
2018-08-04 16:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Vad tusan ska man tro? Blev svagare & svagare.. Synts fortfarande men inte tydligt.. Dom två bilderna under är tagna efter 1 minut & 3 min från den första.. Blir så jädrans förvirrad.. BIM+3

Denna kommentar har tagits bort.
mollyt
2018-08-06 06:39
#11

#10 ditt inlägg hamnade visst i fel tråd, så jag tar bort den. Fråga mig om du undrar något! :)  För hjälp med tolkning av ditt resultat gå in i: javascript:nicTemp();

Upp till toppen
Annons: