Väntar barn

BF Januari 2019

2018-07-31 17:15 #0 av: Mulla

Hittar ingen tidigare tråd om detta men kanske finns.!
Jag är ”nygammal” här. Har två barn sen innan och vi väntar vårt 3dje 14/1-19. Fler som ska ha i Januari?
Släng in en magbild om ni känner för det. Jag har en 2v gammal ja bjuder på så länge! 😁

Anmäl
2018-07-31 19:52 #1 av: Livingthelife

Välkommen! Jag är också beräknad i Jan, men den 23e :)

Än så länge har vi allihopa hållt till i tråden "vi som väntar barn 2019", men det är nog på tiden att vi skapar oss en Jan tråd 😁

Jag har inte fått mig en mage än, mem väntar spänt på att den ska dyka upp!

Anmäl
2018-07-31 20:02 #2 av: Mulla

#1 tack.. ja känner mej större än nånsin. Har två flickor sen innan och det har synts tidigt då oxå, men inte såhär.. Nu får Jag kämpa för att de inte ska synas då vi inte berättat något ännu.! ☺️

Anmäl
2018-08-01 19:54 #3 av: Livingthelife

Man blir så less när man inte får berätta för folk i sin egna takt.. Nu har mamma sagt till syrrans vän (som vi umgås med) som förmodligen skvallrat till syrran att vi väntar barn 😔

Vi för övrigt har knappt någon kontakt med syrran då jon gjort sina val i livet.

Anmäl
2018-08-07 21:56 #4 av: poodlelicious

Skvallret går verkligen. Vi berättade bara för familjerna först och utgick från att det var safe men icke. Det har ”råkats” sägas. Jag tänker att om man absolut under inga omständigheter vill att det ska komma ut så får man helt enkelt låta bli att berätta. Även om det är lite tråkigt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.