Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 506 ggr
Rowanmc
7/8/18, 12:25 PM

Ägglossningstest

Hej! Jag undrar lite ang ÄL test. Köpte ett från clearblue, ett son ska visa flera fertila dagar. Idag sa den negativt men när jag drar ut stickan så syns ändå två streck. Tyder inte det på något? Eller ser alla ut så?

Annons:
Tassen94
7/8/18, 1:32 PM
#1

Ägglossningstest är endast positiva om båda strecken är lika starka. Man har alltid LH hormon i urinet därför får man alltid ett svagt streck :)

Rowanmc
7/8/18, 2:13 PM
#2

Jaha okej! Vad bra tack för svar :-)

LaSadie
7/8/18, 4:11 PM
#3

Jag testade clearblue digitalt ÄL test (10 dagar sammanlagt) som aldrig visade positivt, men såg att det var olika styrka på stickan när man tog ut den. Eftersom det handlade om IVF insättning som jag gjorde ÄL testen för så var jag på kvinnokliniken och gjorde ett vul och där syntes det hade jag hade haft/hade ÄL. Så att den visar korrekt är väl lite sisådär.

Rowanmc
7/9/18, 10:22 AM
#4

Okej! Jag tyckte det var konstigt att de båda strecken var så tydliga bara, har gjort förr med andra och då fått ”stegrande” dag för dag så hag förstått att det gått åt ÄL liksom. Nu blev jag förvånad men känner mig inte som under ÄL så det borde vara korrekt denna gång. Ska testa igen om ett tag, fick inte min mens denna månad så vet inte alla var jag är :( negativt på grav test också.

Upp till toppen
Annons: