Annons:
Etikettkomplikationer
Läst 3209 ggr
[ElinMatilda]
7/1/18, 6:03 PM

Missfall? (Varning för känslig bild)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej, jag känner att jag behöver hjälp här. För två dagar sedan fick jag jätteont i magen och började blöda i underlivet - mens tänkte jag till en början. Men sedan började jag räkna på det och det var ungefär två veckor sedan jag hade min senaste menstruationscykel. Jag har aldrig haft kortare än 4 veckor mellan mina menscyklar… Först hade jag färgade flytningar i en eller två dagar sedan, igår, fick jag som ”vanlig mens” och idag har det fortsatt. Idag hittade jag denna (se bild) och blev orolig. Eftersom jag var på jobbet hann jag inte skölja av den och kika noggrannare. Dock kan jag säga att det inte såg ut som någon vanlig blodklump eller något från slemhinnorna. Jag börjar bli orolig för att detta var ett missfall… Vi försöker inte skaffa barn ellerså och jag går på p-piller, men jag blir ändå orolig och vill veta. Uppskattar jättemycket om ni delar med er av vad ni tror om detta.

Annons:
[ElinMatilda]
7/1/18, 6:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Anonym
Anonym
7/1/18, 6:43 PM
#2

Såna klumpar får jag också första dagen jag har mens, tror det är äggcellens slemhinna! Tror inte att det är missfall. 🤔☺

[Devya]
7/1/18, 7:28 PM
#3

Tror inte det där är missfall alls. Det där har hänt mig då jag inte ens var sexuellt aktiv. :)

Upp till toppen
Annons: