Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 2702 ggr
Anonym
Anonym
6/8/18, 8:01 PM

Gravid vecka 4+5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väljer att skriva anonymt då det är så pass tidigt. Idag tog jag ett test då jag inte har fått min mens som det var tänkt och det visade att jag är gravid i vecka 4+5. Vi har det senaste bara haft sex en gång på flera månader och vi lyckas direkt. Det är inte helt planerat men vi vet ju att vi kan bli med barn. Det är nr 2. Har inte hunnit berätta för min sambo, är rädd för hur han ska ta detta! Var lika nervös förra gången. Vill berätta i lugn och ro och inte när våran son är vaken. Den här gången vet jag att jag är gravid för jag har samma symptom med metall smak i munnen. Beräknat datum är 9/2 2019.

Annons:
MonicaLagerquist
6/8/18, 8:02 PM
#1

Grattis.

Stolt ägare till fem La permer

RoxannaS
6/9/18, 11:59 AM
#2

Grattis. :) för jag antar att de är välkommet med tanke på att du skrev att ni vet att ni kan bli gravid.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Anonym
Anonym
6/9/18, 4:09 PM
#3

#2: Tack. Det är välkommet. 🙂

Blev bara så snopen över att bli gravid pga att vi bara haft sex en gång på några månader.

RoxannaS
6/9/18, 4:31 PM
#4

Hehe ja ibland kan de räcka. Haha. :) Jag har svårt att bli gravid. Haft oskyddat i 1.5 år utan att de blivit något så jag blev också jätte chockad när de väl tog sig


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Anonym
Anonym
6/15/18, 10:45 PM
#5

I tisdags var jag på inskrivning hos barnmorskan. Det kändes bra att få prata om hur det känns med ett syskon och hur det känns efter förra graviditeten. Fick oxå förfrågan om att delta i en studie där man gör 5 ultraljud. Minns inte exakt vad det var man kollade. Men jag var vid förra graviditeten med i två studier då det känns bra att kunna vara med och bidra till forskning. Så jag kommer även vara med i denna tänkte jag. =)

RoxannaS
6/16/18, 12:57 PM
#6

Vad spännande. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Annons:
Upp till toppen
Annons: