Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2289 ggr
[Devya]
2018-06-04 11:26

Barnrum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon annan här som är i gång med att göra i ordning barnrummet? Vi är kanske lite väl tidiga ute med tanke på att jag är endast i vecka 15, men strunt samma. Det är ju riktigt roligt. Vi har just blivit färdiga och det blev bättre än vad vi trodde men skulle velat ha lite ljusare färger på de två andra bergen. Men annars är vi riktigt nöjda med tanke på att vi är ett par riktiga amatörer. :)

Annons:
Maria
2018-06-04 11:33
#1

Jättesnyggt.🙂 Jag personligen tycker att det är bra att färgerna är så mörka och lika varandra för då blir det inte så plottrigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Thiah]
2018-06-04 11:45
#2

#0 Du är välkommen till finland och göra mina grannars rum också 😃

Det blir jättefint sådär. Håller med Maria om att det kan bli plottrigt annars. 

Har ni funderat på belysningen? En ljusslinga ovanför bergen vore ju fint som mysbelysning

Maria
2018-06-04 11:47
#3

Eller en "spot" i hörnet ovanför solen🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
2018-06-04 13:43
#4

#1 Vi hade ursprungligen tänkt oss bara lite ljusare toner men matchande färger ändå. Men det blev som sagt ändå ett resultat som vi blev nöjda med lyckligtvis. Nu måste vi bara få ihop möblerna! #2 Vi har inte kommit så långt som till en vettig belysning men hade tänkt skaffa en star projector så att det kommer stjärnor här och där. Sen igen vet jag inte hur praktiskt sånt är annat än att det ser mysigt ut haha. Det är annars otroligt lätt att fixa själv sen. Man behöver inte vara atletisk eller något, bara veta hur man använder tejp. ;) Solen var dock knepigare! En ljusslinga ovanför bergen låter ju mysigt :) #3 Den tanken slog oss också faktiskt men vi ska se hur vi får det praktiskt fixat. Funderade på att skaffa mumin figurer och lägga på den andra väggen eller på garderoben men tror det får vara nog så här för annars kan det bli för mycket. För många idéer kan bli för mycket. :)

MonicaLagerquist
2018-06-04 17:00
#5

Jättefint!

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: