Annons:
Etikettplanerar-barn
Läst 1572 ggr
Nellyh
2018-05-22 11:52

Ilar i ena bröstet!

Min man och jag har nyligen börjat resan för syskon! Vi har en dotter på 4 år. Vi är inne på tredje försöket. Nu strax efter ÄL (hade ÄL för 4 dagar sen så är på bim-10) så har det börjat en ilande smärta i det vänstra bröstet. Ilandet kommer då och då och gör väldigt ont, någon som varit med om nått liknande? Kan de vara en infektion eller nått? Har inte gått på hormonella prev medel utan använt mig av natural cycles. Har inte haft så innan heller så helt ny smärta :(

Annons:
Nellyh
2018-05-23 12:47
#1

Verkligen ingen som varit med om detta? :p kan ju omöjligt va ensam om de? Eller de kanske ja är haha :) Inatt vakna jag av att det sved i hela bröstet :( vet inte alls vad de är men börjar bli väldigt irriterande för de gör så ont.. gör dock inte ont när ja själv rör bröstet..

mollyt
2018-05-23 20:44
#2

Du ammar inte så det finns risk för mjölkstockning?

Nellyh
2018-05-23 20:55
#3

#2 Näe, ammade dottern i 7 mån. Är 4 år idag så de var längesen! Men kan nästan känna igen smärtan jag fick när jag ammade, men de va ett tag sen :P kanske nått hormonellt då?

mollyt
2018-05-24 09:27
#4

Okej ja då tror jag på något hormoniellt. Avvakta och se, annars rådfråga på MVC kanske?

Nellyh
2018-05-26 12:29
#5

Har fortfarande ont till o från :( tänker ja väntar tills mensen kommer (om jag inte är gravid!), försvinner de inte efter de så får ja nog ringa mvc o kolla med dom :/

Upp till toppen
Annons: