Annons:
Etikettallmänt
Läst 550 ggr
Snoddas94
2018-05-20 16:19

Gravid innan p-plåster?

Hej.

De är så att ja nydligen börjat använda p-plåster (evra) men minstänker att ja kan va gravid trots ja fick min mens (typ) men ja fattar inte riktigt om ja är de trots negativt test.

Blev nämligen gravid i höstas efter ha prövat länge med exet men fick senare missfall, hade svårt att bli gravid då å ha aldrig i mitt liv sen ja började ha sex ens haft misstanke på att va gravid. 

Fick tillbaka mins mens regelbunden precis som alltid efter missfallet i november men nu när ja skulle börja med plåstret så va den en vecka sen och inte alls normal, den va precis som när ja blev gravid sist men nu va den bara en vecka sen.
Den brukar alltid å menar alltid börja med stort flöde men denna gång kom de knappt nått första dagen men satte på ett plåster iaf. 

Ha gjort test som visa negativt men visade inte positivt i höstats förns v7-8. 

Hade min sista riktiga mens som den skulle den 16 mars så skulle va i v9 nu men testen visar inget de va 2 mornar som testen visade ett väldigt svagt sträck men inget på resten av dagen bara på morgonen. 

Vet nån om de skulle kunna finnas nån möjlighet att ja skulle kunna va gravid då? Eller om plåstren som lurar kroppen till att sänka värdena eller nått?

Annons:
autofyll
2018-05-20 18:43
#1

Har man oskyddat sex så finns det alltid en risk att bli gravid.

Tassen94
2018-05-20 19:45
#2

Enda sättet att få reda på det om graviditetstest är negativa är nog att ta blodprov. Tyvärr svårt för oss att svara på om du är gravid eller inte :)

Upp till toppen
Annons: