Väntar barn

Abort

2018-05-16 10:01 #0 av: Baaazinga

Hej,

Jag är v 8+2 och väntar på att få göra en abort. Jag har läkartid på måndag men sen måste jag vänta igen. Känns så jobbigt. Jag mår så dåligt av graviditeten nu spyr, yr, sjukdomskänsla.. min fråga är om jag ska kontakta mvc i alla fall eller ska jag gå till vc för att se så jag mår bra? Känner mig vilsen.

Anmäl
2018-05-16 14:11 #1 av: RoxannaS

Som du beskriver det så kände jag i början av graviditeten också. Så jag tror det är helt normalt att känna så. Tyvärr vet jag inte vilken avdelning du ska rådfråga på.

Anmäl
2018-05-16 15:50 #2 av: Baaazinga

Jag har fått tid i Sthlm läkartid på måndag och kirurgisk abort på tisdagen. Känns så skönt att inte behöva vänta tre veckor till. Är tufft nog som det är. Men sen ser jag fram mot att bara njuta av mina två friska fina tjejer jag redan har❤️

Anmäl
2018-05-17 20:35 #3 av: Baaazinga

Får jag fråga hur man gör för att lämna denna grupp? Hur raderar man sitt konto?

Anmäl
2018-05-17 21:40 #4 av: RoxannaS

Hittar du till inställningar?
Klicka på den så står det avsluta medlemskap längst ner.
Annars kan du lämna bara själva gravid forumet. Finns mycket andra forum om du hellre vill det.

Kram på dig. <3

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.