Annons:
Etikettväntar-barn
Läst 2200 ggr
Baaazinga
2018-05-16 10:01

Abort

Hej, Jag är v 8+2 och väntar på att få göra en abort. Jag har läkartid på måndag men sen måste jag vänta igen. Känns så jobbigt. Jag mår så dåligt av graviditeten nu spyr, yr, sjukdomskänsla.. min fråga är om jag ska kontakta mvc i alla fall eller ska jag gå till vc för att se så jag mår bra? Känner mig vilsen.

Annons:
RoxannaS
2018-05-16 14:11
#1

Som du beskriver det så kände jag i början av graviditeten också. Så jag tror det är helt normalt att känna så. Tyvärr vet jag inte vilken avdelning du ska rådfråga på.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Baaazinga
2018-05-16 15:50
#2

Jag har fått tid i Sthlm läkartid på måndag och kirurgisk abort på tisdagen. Känns så skönt att inte behöva vänta tre veckor till. Är tufft nog som det är. Men sen ser jag fram mot att bara njuta av mina två friska fina tjejer jag redan har❤️

Baaazinga
2018-05-17 20:35
#3

Får jag fråga hur man gör för att lämna denna grupp? Hur raderar man sitt konto?

RoxannaS
2018-05-17 21:40
#4

Hittar du till inställningar? Klicka på den så står det avsluta medlemskap längst ner. Annars kan du lämna bara själva gravid forumet. Finns mycket andra forum om du hellre vill det. Kram på dig. <3 Du är alltid välkommen tillbaka <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Baaazinga
2018-05-21 19:25
#5

Nu väntar min kirurgiska abort i morgon. Är aå otroligt nervös och sorgsen. Men jag vet detta är det bästa för mig och min familj.

Flaeder
2018-05-21 21:04
#6

Förstår att du känner dig sorgsen. Det är ett beslut som är tufft att fatta, och tiden efter är omtumlande. Om du fattat rätt beslut kan bara du och din partner veta. Känns det som att det är det ända rätta med en abort, så är det så du ska göra. Jag hoppas att ni känner er trygga och säkra med ert beslut. Känner mig sorgsen tillsammans med dig, men det finns en mening med allt. Stor kram

Annons:
MonicaLagerquist
2018-05-22 07:07
#7

❤️

Stolt ägare till fem La permer

Baaazinga
2018-05-22 20:16
#8

Nu har jag genomför den kirurgiska aborten. Allt gick bra och de va så gulliga på kirurgen. Tog väl hand om mig. Jag vaknade och panikgrät, massor av känslor när allt va över. Kände mig trött och tom. Jag fortsätter gråta och känna. Men innerst inne var beslutet rätt. Nu jobbar kroppen för att inse att inget embryo finns kvar. Kram till er alla!

RoxannaS
2018-05-26 00:22
#9

Kram på dig. <3


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: