Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 2192 ggr
autofyll
2018-05-10 21:47

Erfarenheter av missfall?

Jag fick mitt första MF idag. Testade med ett digitalt nu ikväll som visar inte gravid. Jag tycker ändå att jag har blödigt sparsamt? Och inte haft så ont? Läser man om missfall så beskrivs intensiv smärta och klumpar av blod. Hur har era missfall varit? För mig just nu är det sparsam mens med lite mensvärk. Att testet är negativt, kan jag tolka det som att allt kommit ut?

Annons:
LaSadie
2018-05-10 22:41
#1

Missfall 1; sparsamma blödningar med mensvärk dag 1 och dag 2-3 så kom mer klumpar men inte mer än vad jag haft i vanlig mens. MF i 6-7 veckan Missfall 2; Vanlig mens, knappt någon mensvärk. Vet dock inte om det ska räknas som "riktigt" mf då det var en ägg som inte fäste (ivf båda ggr)

mollyt
2018-05-11 05:44
#2

Missfall 1 (vecka 10) högg till i magen typ en sekund men tillräckligt ont för att jag hukade nig lite och höll i diskbänken, sen kom det blod som mens ungefär. Hade lite molande värk sen på kvällen så att jag la mig på soffan. Blödde som mest som mens och sen lite mer sparsamt, blödde i 11 dagar. Missfall 2 (vecka 6): från ingenstans kommer lite blod på pappret vid toabesök, sen blödde jag sparsamt (ungefär nästan som normal mens) totalt 3-4 dagar. Inget mer. Lät det gå lite tid efter då osäker om det var missfall eller bara blödning och testade sedan ej gravid på digitalt test.

soundtrack
2018-05-11 07:13
#3

Hsft 2 missfall, första var ett MA så det tar jag inte upp här. Andra fick jag missfall i V6 var det väl. Började blöda lite redan i V5, väldigt sparsamt och ingen smärta. Det slutade efter några dagar och jag trodde att de var lugnt men så en morgon kände jag hur det började rinna.. rusade på toa och blödde rejält under en kort stund, minns ej om det var klumpar eller ej. Ingen svår smärta, endast lätt molvärk. Blödde sen som en vanlig mens under ett par dagar.

Aftonstjärna
2018-05-11 07:30
#4

Har testat positivt ca ÄL +10 med stickor, gravid på digitalt BIM 4+0, missfall v 4+3. Ingen smärta, som en vanlig mens. Inga klumpar. Gravtest negativt redan samma dag som blödning. Har hänt mig tre ggr :(

Missmagi
2018-05-11 08:53
#5

Vilken vecka är du i? Tänkte mest om det är tidigt så kan testerna "luras" om urinen är för utspedd. Har du testat även med morgonurin och de blivit negativt? Jag har haft mf i både tidigt och lite senare veckor men har blödningarna har varit rätt relativt lika. Börjat med små blödningar men fortfarade positiva grav test. Sen kom svarta klumpar med rijäla blödningar. Efter de försvann mina plus ef några dagar. Men det är ju olika de där hur olika kroppar reagerar, vissa blöder mindre andra mer, tyvärr.

Missmagi
2018-05-11 08:59
#6

Såg dina test nu på "graviditettest tolken" du fick ju ett ganska svagt rest redan i från början. Kanske det var så att ägget aldrig riktigt hann ta fäste ordentligt utan släppte? Därför de sparsamma blödningarna och negativa test? ❤

Annons:
Malinhell
2018-05-11 13:18
#7

Missfall vecka 7, ingen smärta och blödde som en vanlig mens bara.

Malinhell
2018-05-11 13:18
#8

Missfall vecka 7, ingen smärta och blödde som en vanlig mens bara.

Upp till toppen
Annons: