Annons:
Etikettkänsliga-situationer
Läst 1306 ggr
[Smulan_88]
2018-04-07 19:58

Blandade känslor, ovisshet och frågor...

Känner att jag måste skriva av mig och ventilera lite. Mensen är snart 3 dagar sen. Vi har ju redan tre barn och trodde vi va klara. Självklart kan ju mensen spela en spratt och det har den ju tidigare i livet gjort när vi försökt få barn… men det har vi verkligen inte nu.. har beställt hem test så ska testa på måndag om inte mensen kommit innan dess. :-o Har haft tydliga ägglossningssymptom och då brukar det ta 14-16 dagar så brukar mensen komma ”så punktligt”…. men inte nu. Vi har dessutom med första två barnen verkligen fått kämpa för att bli gravida… så man blir ju lite lätt oförsiktig när man vet vad svårt det kan vara. vet inte vad jag hoppas, tror eller ska tänka just nu… jag tror ju att det finns en mening med allt, och jag som person skulle aldrig fixa en abort.. och alla barn jag har och i mitt liv får kommer såklart vara älskade av hela mitt hjärta. Men det känns ju ändå så konstigt om det skulle blivit en bebis nu, ”folk” är ju betydligt mer oförsiktiga än oss. Vet inte riktigt vad jag vill med tråden… men behövde ventilera lite. Såklart kan ju mensen komma vilken dag eller timme för den delen som helst… men det känns ju lite misstänksamt.

Annons:
[Devya]
2018-04-08 09:48
#1

Vad menar du med att folk är betydligt mer oförsiktiga än er? Oförsiktigt är väl då man inte använder något skydd alls. I mina ögon så finns inget där emellan om man skippar skydd. :) Det finns också de som är betydligt försiktigare än er men som ändå lyckas bli gravida. Min brors fru råkade bli gravid trots p-piller och kondom. Så visst kan det hända oberoende. :) Vill man inte få flera barn så ser man till att vara väldigt försiktig men kan det vara så att ni ändå ville ha ett till, undermedvetet eller något? Mensen kan ännu komma. Ibland kan den flippa ut totalt utan att något behöver vara fel. Min har en gång i mitt liv varit lite över en vecka sen och då brukar min mens vara regelbunden. Jag hoppas att det går bra för dig. Håller tummarna!:)

I want to belive
2018-04-09 02:52
#2

Äsh, morsan brukar alltid säga " Det bara vart så" xD. Har du pratat med din partner ordentligt om dina funderingar eller din "oro"? Vill ni ha fler? :) Är allt grönt är det bara tuta och köra, lättare sagt än gjort men du hajar nog. Svackor, spänning, att allt bara flyter med vardagen händer så jäkla lätt, har mensen dykt upp än ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

RoxannaS
2018-04-09 09:39
#3

Användaren har tagit bort sitt konto.


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: