Annons:
Etikettlilla-barnet
Läst 2252 ggr
akvarium123
3/22/18, 7:29 PM

En brorsa! Namn??

Hej!

Alltså jag ska få ett nytt syskon snart om typ 3 månader och vi har nu börjat att få spana efter namn varje syskon och föräldrarna såklart! Och sen så får vi säga alla namnen vi tycker är "sötast"/"gulligast"/annat (Enligt oss själva alltså). Och alltså det kommer bli en pojke det vet jag. Men vad finns det för namn??

Vill ha ett slags nyare namn eller vad man säger.

Men vet inte vad jag ska välja!

Vill gärna att det börjar på A eller R men också E vore intressant! Inte för långt heller helst!

Annons:
Tassen94
3/22/18, 8:14 PM
#1

Albin, Alvin, Adam, Alex, Adrian, Aston, Rasmus, Robin, Ricky, Emil, Erik, Elias, Edvin, Elvin, Eliot

akvarium123
3/22/18, 8:26 PM
#2

Så bra namn!

Jag gillar väl Albin, Adam,Alex, Robin och Edvin väldigt mycket!

Men alltså jag känns ju redan så många som heter dessa namnen. Tror du att man skulle kunnat ta det ändå??

[KatarinePierce]1
3/25/18, 1:13 PM
#3

#2 Vadå ta det ändå? Ingen äger ju namnen

Tassen94
3/25/18, 4:41 PM
#4

Det är ju så med moderna namn. Många som heter så. Vill man ha ett visst namn så får man ta det. Jag skulle t.ex kunna döpa mitt barn till ett namn som min sambos bror heter, för jag tycker namnet är fint. Vi träffar inte sen här brodern så mycket så då känns det okej för mig. Men vill man inte att ens barn ska heta som alla andra så får man ta lite ovanligare namn helt enkelt :)

akvarium123
3/30/18, 1:14 PM
#5

Ok. Jag gillar verkligen Albin, Alex, Robin och Edvin. Får säga dom!

Upp till toppen
Annons: